konetekniikan diplomi-insinööri,entä sähkötekniikan? Löytyykö näille hyvin töitä? Paljonko yleensä on palkka aloittavalle esim. konetekniikan di:lle? Olen nimittäin aikeissa lähteä opiskelemaan Lappeenrantaan tekniikkaa. Kertokaa minulle Lappeenrannassa opiskelevat minkälaista on opiskella sielä? Kuinka pitkät opiskelupäivät teillä siellä on ja muuta sellaista...
Mitä
1
579
Vastaukset
- h,s-piirros
dippa-insseillä on hyvä työllistymisaste jo heti valmistumisen aikaan (kuulemma noin 90%,alasta riippuen) ja harva DI on työttömänä muutenkaan. Alkupalkka riippuu myös alasta mutta siinä 3000€ molemmin puolin se pomppii. DI:t tekee pääsääntöisesti suunnittelu, konsultti, johto ja asiantuntijan tehtäviä.
Lappeenrannassa tekniikan aloja on kone, sähkö, energia, ympäristö, kemia, tietotekniikka ja tuotantotalous. Kantsii vaikka yliopiston sivuilta käydä ite tutkimassa mitä mikäkin koulutusohjelma tarjoaa.
Yliopistossa voi itse säädellä opiskelutahtinsa (tietyissä rajoissa tietenkin) ja päivien pituus riippuu aivan itsestään paljonko kursseja haalii itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286