VM:ssä (Kuitunen) värkätään kuulema taas jotain veromuutosta. Pakettiautoverolakia juuri muutettiin mutta jotain siihen liittyvää on lisää tulossa. Tietääkö joku mistä on kyse?
Lakimuutosta pukkaa taas
4
802
Vastaukset
- tiedotusosasto
kertoo, että autovero poistuu 1.2.2009. Samalla on jätetty anomus EU:n Valkoisen kirjan suurristin nauhoineen myöntämisestä KPy:lle ansiokkaasta toiminnasta asian hyväksi.
- allu
vai vedätätkö? Olen vakavissani ostamassa uutta autoa vai kannattaisko odottaa. Ihme kun ei ole lehdissä paljon ollu mitään vai onko. En ite ole niitä paljon lukenu.
- ihmeessä
allu kirjoitti:
vai vedätätkö? Olen vakavissani ostamassa uutta autoa vai kannattaisko odottaa. Ihme kun ei ole lehdissä paljon ollu mitään vai onko. En ite ole niitä paljon lukenu.
... tai osta se uusi auto Tanskasta, kaverit täällä opastaa. Siitä saa ainakin "ei-arvonlisäveron" takaisin jos on kiire ja pakko mukamas saada uusi auto.
Käytetyissäkin on takuita, myös Euroopassa. Katselisin itse mieluusti vaikka VW:n sivustoa Saksassa, esim. Jahreswagen: alle 1 v auto, firman takuu!
Tsemppiä, malta mielesi. Johan se profetoitiin että 2010 alussa tulee vuosittaisvero, jolloin ostoverosta voitaisiin luopua. Kaverit tällä sivustolla siis.
Odota näin ollen max. 12 kk, voi olla että aikaistuu, koska automyynti takkuaa -50 prosenttia siihen mitä pitäisi, ja lasku jatkuu. Tämä hevosmiesten tietona. ihmeessä kirjoitti:
... tai osta se uusi auto Tanskasta, kaverit täällä opastaa. Siitä saa ainakin "ei-arvonlisäveron" takaisin jos on kiire ja pakko mukamas saada uusi auto.
Käytetyissäkin on takuita, myös Euroopassa. Katselisin itse mieluusti vaikka VW:n sivustoa Saksassa, esim. Jahreswagen: alle 1 v auto, firman takuu!
Tsemppiä, malta mielesi. Johan se profetoitiin että 2010 alussa tulee vuosittaisvero, jolloin ostoverosta voitaisiin luopua. Kaverit tällä sivustolla siis.
Odota näin ollen max. 12 kk, voi olla että aikaistuu, koska automyynti takkuaa -50 prosenttia siihen mitä pitäisi, ja lasku jatkuu. Tämä hevosmiesten tietona.Jahreswagen on tosiaan ratkaisu! Pitää vaan ostajan katsoa, mitä semmoisesta menisi veroja täällä. Saksassa tehdään myös "epäauto" Opelia, jota painaa raskaasti GM:n sekoilut. Siitäkin on Jahreswagen, ja niitä voi hakea www.mobile.de. Parhaat paikat tietty nuo merkkiliikkeiden saitit.
Luulisi että niillä tahkoaa tiliä tänne tuodessa, vaikka toi Volkkari voisi olla jälleenmyyntiarvolta parhaasta päästä täällä. Jss ei siis ole pakko olla 0 km ajettu auto - harva auto ekan päivän jälkeen sitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959