voiko häävieras pukeutua valkoiseen hameeseen, vai loukkaako se jotenkin morsianta? mitä jos hame ei ole täysin valkoinen vaan siinä on muitakin värejä koristeena, mutta pääväri on kuitenkin valkoinen? minä en näistä säännöistä oikeen tiedä... onkos sitten sillä mitään merkitystä onko hame polviin asti vai pitkä kun kirkkoon ollaan menossa? jostain olen kuullut ettei ainakaan olkapäät saisi olla paljaana kirkossa.
voiko vieras pukeutua valkoiseen?
2
985
Vastaukset
- täysin
valkoinen on etiketin mukaan varattu morsiamelle. Se, minkä pituista hametta tilaisuuteen vierailta toivotaan käy ilmi kutsusta, ns.pukukoodi. Jos pukukoodia ei ole ilmaistu on hamen pituuden valinta sinun. Kyllä kirkkoon voi mennä polvipituisessa tai lyhyessä hameessa. Eikä tuo olkapäiden paljauskaan taida nykyään olla niin nuukaa, tuskin ovelta käännytetään. Mutta mielestäni kirkoissa on aina sen verran viileää, että kanttaa jotain olla hartioilla ja käsivarsilla. Kokonaisuus ratkaisee!!
- niin ei haittaa
mutta valkoinen on morsiamen väri häissä, muut vieraat pukeutuvat: miehillä tummapuku, naisilla kauniit juhlavat asut,jakkupuvut käyvät hyvin, mikäli ne on juhlavaa kangasta, muista aina että häät ovat suurimpia juhlia mitä ihmisillä yleensä on, hautajaiset ovat toiset suuret juhlat, muut ovat sitten syntymäpäiviä tms vastaanottoja.
Yleensä häissä ei pitkiä pukuja käytetä, ellei ole frakkihäät, et kertonut sitä.Pukuhäissä, esim eko ihmiset voivat tulla hippivaatteissaan, nehän ovat yleensä pitkiä hameita,kirjavia tai yksvärisiä, intilaisilla yms on myös tapana pitkiin hameisiin. häät ovat aina tapahtuma, pukeudu parhaimpiisi, sillä jäät valokuviin ikuiseksi ajoiksi. Hyvää juhlaa sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728