gallup! PARHAIMMAT KAUHULEFFAT?

horrorfreak

mielestäsi paras kauhuleffa ikinä? kyselen,koska en ole tähän asti nähnyt vielä yhtäkään oikeasti pelottavaa kauhuleffaa! antakaa vinkkejä mitä vois vuokrata?

14

2214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Pakko vastata kun en voi vastustaa näitä kyselyjä:

1.Shutter (Thai-versio, ei USA)
      2.Manaaja (originaali)
      3.Spirit of the Victim
      4.Suspiria
      5.Rule Number One
      6.Orpokoti (El Orfanato)
      7.Silk
      8.Body 19
      9.Noroi the Curse
      10.The Eye (ei jenkkiversio)

• jodi66

Mistäköhän tuon "Rule number one" leffan löytää? Oon Filmifriikit yms käyny läpi, mut ei löydy. MarkiisiDeFuckingÅmÅl on leffaa muistaakseni pariinkin otteeseen täällä hehkuttanut ja kiinnostuin.. :)

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        jodi66 kirjoitti:

Mistäköhän tuon "Rule number one" leffan löytää? Oon Filmifriikit yms käyny läpi, mut ei löydy. MarkiisiDeFuckingÅmÅl on leffaa muistaakseni pariinkin otteeseen täällä hehkuttanut ja kiinnostuin.. :)

sitä vielä julkaistu Suomessa, itse tilasin DVD:n ulkomailta. Mutta jos haluat katsoa livestreaminä tietsikalla, niin tässä osoite: http://www.asian-horror-movies.com/rule.php

• Tuskinpa nämä mun suosikit sua pelottavat, muuta luotellaan silti, ja perään laitan kutosia sen mukaan miten niistä välttyy katsojalle saatanan olemassaolo ja hänen mahtinsa kuolevaisten valtakunnassa - Heil Satan!:D

The Texas Chain Saw Massacre(-74) 66
      Manaaja 666
      The Wicker Man(-73) 666
      Carnival of Souls(-62) 66
      Dawn of the Dead(-79) 66
      Omen(-76) 666
      Ihmissusi Lontoossa(-81) 6
      Halloween(-78) 66
      The Shutter (Thai) 66
      Last House on the Left 6
      The Hills Have Eyes(-77) 66
      Zombie Dead 666
      Uinu Uinu Lemmikkini 66
      Night of the Living Dead(-68) 66
      The Brood 6
      Noiduttu Sydän 666
      Nosferatu(-22) 666
      Dr. Caligari 66
      Rosemary's Baby 666
      Beyond 666
      Deep Red 6
      Evil Dead II 66
      Shining 666
      Dellamorte Dellamore 66(6)

Siin, en nyt muita keksinyt, toivottavasti joku uskari otti tämän tosissaan ja aloittaa etärukoilun mun kadotetun sielun puolesta.:P

• tikku-ukkotyttö

:OO erittäin hyviä elokuvia, suosittelen myös !

• Mixolydian

Pienenä peljättiin semmosta ku Wes Cravenin A Nightmare On Elm Street

• cat_on_fire

Scream, Blair Witch Project, Kingin It, Ring ja alkuperäiset Ringut..
      Jos et ole nähnyt niin tsekkaa.

• tikku-ukkotyttö

mmm, riippuu tietty vähän et mimmosta tykkää kattella. mulle tuotti joskus hostel pettymyksen, ku ennakkoluulot oli verisemmät kuin mitä elokuva sit itsessään. mut vähän aikaa sitten kattelin rec -leffan. se oli jännä, mahtavat tehosteet ! :D

• Kandyman

Kun ei tiedä pitäisikö siinä olla verta ja sisäelimiä vai henkistä kauhua. Noh, tässä tv:stä tuttuja ei paremmuusjärjestyksessä:

Shining - Hohto
      The Others
      Mothman - sanansaattaja
      Hellraiser
      Creepshow
      Candyman
      Joyride

• ....::::....

En tiedä onko niin kovin pelottava mutta PARAS ikinä: Nightmare on elm street!! Freddy vs. Jason on kans tosi tosi hyvä!

• Jasonloveri

Jo olet kyllä oikeassa että freddy vs jason on pelottava mutta se ei kuitenkaan ole yhtä pelottave kun esim. Ring tai Kauna. Sitä paitsi minun mielestä Freddy EI ole pelottava. Minusta hän näyttää pellelltä. Mutta hänen tapansa tappaa on todella kammottave. Siksi jos minun pitäisi valita kummalla tavalla minä kuolisin niin haluaisin että Jason tappaisi minut. Jasonin ulkönäkö on kammotavampi kun Freddyn... Mutta kaikilla on oma mielipiteensä. :)

• JÄÄ TRAUMOJA!

Nää on pelottavimpia kauhuleffoja ikinä: Kauna ja Kauna 2. Englanninkielinen nimi on The grudge. kaikille kavereilleni Jotka ovat katsoneet elokuvat on jäänyt traumoja siitä ainakin viikoksi (minulle myös). yhdelle jopa 2 vuodeksi. elokuvat ovat K-15

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

• Kaunavihaaja

Olet minusta oikeassa kun sanot että Kauna on todella traumaattinen. Itse en ole nähnyt sitä mutta sain jo pienen trauman vain jos katsoin trailerin. Kaverini mielsestä Kauna tyttö/nainen on todella kaunis. Jopa kuolleena. Minust hän on väärässsä koska KAUNA EI OLE KAUNIS (ainakaan minun mielestäni) Mutta Toshio on ei ole minsta pelottava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7556
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      79
      6716
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5274
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4625
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4276
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4169
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4125
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3958
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3103
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48