Mistä saisi SPSS:n ilmaiseksi käyttöön esimerkiksi kahdeksi viikoksi? Olen googlettanut SPSS download, mutta en silti löydä.
Yliopistolta SPSS:ää ei saa, vaan joutuisin tekemään graduani yliopistolla. Mikroluokkaan pääsee vain klo 16 jälkeen opetuksesta johtuen (ja siellä on vain neljä konetta, jossa sitä voi tehdä). Kiitos vastauksista!
SPSS ilmaiseksi käyttöön
7
7268
Vastaukset
- ohjelmajakelun
kautta, jos olet kyseisen yliopiston opiskelija.
- Kukkaro
Ilmaiseksi SPSS-ohjelmaa et saa. Valitettavasti. Varmista vielä opiskelupaikkasi tietohallinnosta tms. ettei sieltä omalle koneelle saisi versiota. (Kaikki yo:t ainakin sen tarjoavat.)
- - - -
Ainakin Turun yliopistossa saa kyllä SPSS-ohjelman kotiinkin. Kannattaa tosiaan kysyä ihan omasta yliopistosta - tai sitten yksinkertaisesti tehdä iltaisin tai jollain muulla kuin SPSS-ohjelmalla.
- ---
http://www.spss.com/downloads/Papers.cfm?prod_familyID=00005&Name=SPSS
sivun lopussa on linkki arviointiversioon jota saa käyttää 30 päivää - ohjelmaa käyttänyt
Itse inhoan tuota ohjelmaa. Sitä on vaikea oppia käyttämään ja muutenkin vaikeaselkoinen. Ainakin minusta osan toiminnoista pystyy tekemään perustaulukkolaskentaohjelmalla, vaikka monimutkaisempaa ja hitaampaa onkin.
- tärkeimmät
tilastolliset testit voi tehdä Excelillä. Olen varma, että et juuri SPSS:ää tarvitse, ellet osaa jo etukäteen yksilöidä Excelistä mahdollisesti puuttuvaa testiä.
- JOku Vaan
Jos haluat sen warettaaa niin ainakin thepiratebay.org löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226