mua ihan nolottaa noi armeija jutut ku olen muutenkin tosi pikkunen ja kaikki mua aina kiusas niinku leikillään kai. olen itse kasvissyöjä ja jouduin siitä aina hammasharjalla pesee mun intti kavereiden hampaat, jouduin aina hakea niille ruokaa, olin vähän niinku niiden pikku huora siellä.
kerran jouduin koskettaa yhen elintä siellä olin tosi nolona. yks kerta ku tultiin lomilta niin oli kauhee pissa hätä ja jouduin pissaa siihen pihaan niin alikessu tuli huutaa ja jouduin pesee kaikkien selkiä siellä ainakin kuukauden, ei ollut kivaa. sain sillon lykkäystä ja huomen pitäs taas lähtee koittaa uudestaan kyllä nolottaa jos joutuu taas pestä jonkun selkää siellä
mulle tehtiin noloo armeijassa
nolottaa
3
986
Vastaukset
- pyytää siirtoa
LASTENTARHAAN, josko sielläkään pärjäisit...
- ...on kiva
Armeijassa totellaan, mutta hölmöyksiä ei kenenkään tarvitse sietää. Armeijassa ollaan päättäväisiä ja osataan panna vastaankin tarpeen tullen. Nössöt menköön sivariin.
- toisin kävi
...on kiva kirjoitti:
Armeijassa totellaan, mutta hölmöyksiä ei kenenkään tarvitse sietää. Armeijassa ollaan päättäväisiä ja osataan panna vastaankin tarpeen tullen. Nössöt menköön sivariin.
armeijassa on enään niitä nössöjä, tottelevaisia homo-orjia. Muut kun uskaltavat tehdä omia valintoja ja välttää paikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184