aaw kertokaa mulle joku :D nyt on piukat paikat.. oon seurustellu jouskarin kanssa tossa jokusen aikaa sitte mutta suhde loppu lyhyeen. itse olen rapu. nyt sitte jää jouskari pouskari on alkanu ns''vinkumaan'' yhtäkkiä mun perään. en tiedä mitä tehdä kun noista jouskareista ei ota selvää ja tuntuu et pää hajoo. viimeks suhde loppu aika ikävästi ja koviin riitoihin. oon ihan hukassa :(
hei hoi !
Pinjamin
2
547
Vastaukset
- Iteki rapu
Rapu kun olet niinkuin minäkin, niin sitä aina elättelee toivoa, että jos nyt kuitenkin suhde voisi onnistua jne..
Mieti kuitenkin tarkkaan miksi teidän suhde päättyi ja voisiko nyt kenties olla toisin..- pinjamin
aika lailla oikees oot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144