Vaihtakaas joku Bitaddictin invite Finbytesin infitee. Siis minä annan Finbytesin sinä annat Bitaddictin.
Finbytes---Bitaddict
31
3393
Vastaukset
- thomaskk
Mulla olisi rautaporttiin antaa invite jos annat finbytesiin mailaa samitzu@hotmail.com
- Temememem
Hei et viittis lähettää mulle invitee olisin erittäin kiitollinen...
teemu_39@hotmail.com - tarvihet
vieläkö Haapa tarvihet vaihtoa?
- tahtoo FB inviten
Olisko finbytesin vaihto finvipin tai rautaportin inviteen mitään?
- bd
Löytyis bitaddict ja demonoid kutsuja, jos haluat vaihtaa johonkin pistä viestiä: d1rtydwella@gmail.com
- Jeppe799
bd kirjoitti:
Löytyis bitaddict ja demonoid kutsuja, jos haluat vaihtaa johonkin pistä viestiä: d1rtydwella@gmail.com
Laitas mailia (jeppe799@gmail.com) niin katellaan :)
- Mahviaivo
Laitaha mailia mafiitius@gmail.com, laitan heti tulemaan inviteä! =)
- finbytes inviteä vastaan
ois tarjolla bitaddict invite finbytesia vastaan
pistä viestiä jos kiinnostaa
deserve_to_die_666@hotmail.com- Invite vaihtoaa
Tarjolla BA invitee ja RP invite haussa. Viestiä vaan : lare_69@hotmail.com :)
- Poliisi.fi
Invite vaihtoaa kirjoitti:
Tarjolla BA invitee ja RP invite haussa. Viestiä vaan : lare_69@hotmail.com :)
mielellämme kanssasi inviten! Otamme yhteyttä piakkoin: http://ajassanyt.xm.com/maaliskuu/user/cimage/poliisi2.jpg
- inviten
voisin vaihtaa demonoid, tai johonkin suomi trackerin inviteen.
- ja
maili osoite on jani_koso@hotmail.com
- jebujeeee
vieläks oot invitee vailla?
- suppotaalasmaaa
Evilinc invite olisi antaa ja vaihdossa kiinnostaisi erityisesti bitaddict tai rautaportti invite. Lahjoittaakin tietysti saa jos foorumilta niin hyväsymämmisiä sieluja löytyy :) Tuossa olis maili os. jonne saa ottaa yhteyttä tai laittaa vaikka inviten tulemaan. Kiitos
meklari1@gmail.com - aaaltonen
bitaddictin invite olisi vaihdossa tarjolla rautaportin inviteen tai vastaavaan hyvään suomalaiseen trackeriin
aaltonenantti@hotmail.com - valkilmeri
FinBytes-invite haussa.
Voin antaa vaihdossa Bitaddict-, Rautaportti-, HDahoy-, HDME- tai Racing Underground-inviten
ValKimleri@gmail.com- warettaja :D
@valkilmeri
Mul ei oo Finbytesiä mut annaks yhden BitAddictin tai Rautaportin jos heitän sulle Nordic-T:n ?
jokurandomi@hotmail.com - Unknown1111
warettaja :D kirjoitti:
@valkilmeri
Mul ei oo Finbytesiä mut annaks yhden BitAddictin tai Rautaportin jos heitän sulle Nordic-T:n ?
jokurandomi@hotmail.comVaihdossa olisi HDAhoy tai Finvip invite
tuohon kyseiseen Bitaddict inviteen.
Mai: Vregeth@gmx.com - asdasdasdasdasdasdas
Unknown1111 kirjoitti:
Vaihdossa olisi HDAhoy tai Finvip invite
tuohon kyseiseen Bitaddict inviteen.
Mai: Vregeth@gmx.comBitaddict on uudistunut ja sinne ei ole vielä otettu käyttöön ''invite''ä :D mutta kun ne tulee käyttöön niin voin harkita asiaa :D
- 1234567890qwetyu
asdasdasdasdasdasdas kirjoitti:
Bitaddict on uudistunut ja sinne ei ole vielä otettu käyttöön ''invite''ä :D mutta kun ne tulee käyttöön niin voin harkita asiaa :D
laittakaas bitaddictin invite tulemaan niin vaihdossa saa finvipin inviten! mymmeli1234@luukku.com
- Dean.W
Tääl olis tarjota BitAddictiin tai Finvippiin invite kuhan saan jotain vastaan :) esim. Finbytes, Rautaportti tai E-Tanker
- Määä.
Dean.W saat kutsun Finbytesiin tai Rautaporttiin ota yhteyttä, ilmoita sähköposti
- vaanjoku
No toki, laita vaan invite tulemaan niin pääset bitaddictiin. Sääntöjen mukaista käytöstä sielläkin edellytetään.
- Dean.W
tsegezu@gmail.com ota yhteyttä
- pertssa
Rautaportti invite otetaan vastaan norther85@suomi24.fi
- kiitos =)
Finbytes,Bitaddict ja Rautaportti inviteä otetaan vastaan? Lupaan käyttäytyä kunnolla. jimi.saarinen@gmail.com
- Jakorasiatorrent
otetaan vastaan finbytes, rautaportti invite, annetaan demonoid.......iborntobefree@gmail.com
- dal_le
Jos jollain ois joutilaana finbytesin invite niin laitappa viestiä. jandersproduction@gmail.com .. Vaihdossa voin antaa johonkin näistä TTi, Bit-HDTV, Torrentleech, Nordic-T.
- Khaida
Bitaddictin invite otetaan vastaan, vastalahjana Rautaportin invite. Kiitos. mrktarvainen@gmail.com
- morph124
Kellään laittaa finbytes inviteä?
Olisin erittäin kiitollinen, jos joku laittaisi minulle sellaisen.
morph124(at)hotmail.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738