Työkkärissä on niin surkeasti kesäduunipaikkoja että laitan nyt tännekin. Elikkä;
Tarvitseeko Hämeenlinnassa, Parolassa tai Iittalassa sijaitseva yrityksesi työntekijää? Asun Hämeenlinnassa ja etsiskelen duunia kesäksi ja vaikka siitä eteenpäinkin joulukuuhun asti.
Olen tähän asti myynyt marjoja kahtena kesänä, säätänyt intranettiä, lajitellut kuvia kuvapankkiin, ollut Raatikuvassa nelisen kuukautta palvelemassa asiakkaita ja ottamassa passikuvia, ajanut C-kortin eli isomman auton ajokin onnistuu..sitä sun tätä. Parille firmalle olen myös konserttijulisteita tehtaillut.
Osaan hyvin käyttää photoshoppia/gimpiä,jasc paint shop pro:ta, wordia ja powerpointtia. Html on semmonen mitä en tee eli kotisivuja kaipaavat; jatkakaa etsintää.
Omistan myös järjestelmäkameran ja olen valokuvannut tässä useamman vuoden, eli erilaiset kuvauksetkin onnistuu.
Laita mailia malija ÄT suomi24.fi
jos hommia löytyisi. Toimenkuva, firmasi osoite jne.
Hyvää alkavaa vuotta!
Duunia
3
550
Vastaukset
- hakee...
käy katteleen työkkäristä jos olis hommia niillä kesäksi.
on kovin heikosti mitään paikkoja ikinä ja niihin hakee ne 2000ihmistä jotka joka vuos osallistuu keskitettyyn hakuun.
- maukumiuku
kuka idiootti hakee työpaikkoja jossain suomikaksnelosessa?? kannattaisko kysyä yritykseltä suoraan eikä vinkua täällä jollekki yyhoo-äideille ku ei töitä löydy ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289