Kalan yllätyksettömyys?

skorpionineito

Pari vuotta olen tässä erästä fisua deittaillut ja näitä keskusteluja lukiessa kävin miettimään, että mitä vaatisi että fisu toimisi spontaanisti? Tää tuntemani fisu on melko yllätyksetön, kultaisen keskitien kulkija. Voihan se turvallisuushakuiselle kumppanille olla ihan jees, mutta itse kaipaisin silloin tällöin pientä spontaaniutta ja yllätyksellisyyttä.. Mua ei ollenkaan haittais vaikka fisu ilmoittamatta ja yllättäen seisois mun oven takana koska halus nähdä mut (meillä siis välimatkaa parisataa kilsaa). Tarviiko sitä aina nyt niin kaikki olla kirkossa kuulutettua, ennalta suunniteltua ja järjestettyä? No tietty kun lapsia on molemmilla, niin yleensä pitää, mutta sehän on vain järjestelykysymys jos oikeasti tahtoo toisen yllättää.. Arki kun on arkea ja samaa harmaata puurtamista, niin pienillä yllätyksillä ois helppo tätä arkea piristää, vaan taitaa olla turha fisulta moista voimainkoitosta odottaa?

Sanottakoon vielä sekin, että itse olen kyllä pyrkinyt yllätysmomentteja hänelle järjestämään mahdollisuuksien rajoissa monin eri tavoin ja kovin otettu hän on niistä ollut. Mutta niin oisin mäkin :)

3

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisu itsekkin

mä varmaan olenkin sit se toinen ääripää, koska rakastan tehdä yllätyksiä niin pari-,ystävyys- kuin sukulaisuussuhteissakin. Seurustelukumppania kuulemma joskus hirvittää kun ei ikinä tiedä mitä olen keksiny, mut se on minusta ihanaa ja elämän suola arjen keskellä :) kumpa vain toinen edes vähän samanlainen. Myös eräs toinen tuntemani kalat on kyllä samanlainen kuin mä.

Siinä olet kylläkin oikeilla jäljillä et lapsien kans joutuu sit miettiin asiat vähän eritavalla, mut sit mennään sen mukaan :)

• vastailee..

Joo, en mäkään ihan tota yllätyksettömyyttä allekirjottaisi ainakaan omalla kohdallani. Ainakin oman skorpparimieheni olen yllättänyt monesti sekä hyvässä että pahassa... ;-D Kiitos oman ailahtelevaisen luonteeni!!!

Muutaman muunkin fisun tunnen ja kyllä ne välillä täysin arvaamattomia ihmisiä ovat välillä. Voivat mennä puoleen tai toiseen...

• vastailee

minua ei yllätykset niin kiinnosta ainakaan itse tehtynä, olen melko asiallinen ja asiat on mukava sopia kunnolla ja tarkasti. Sellainen rutiininomainen elämä sopii minulle. Ihan pikkuyllärit on ihan ok minulle. Mutta en tykkää yllätysvierailuista tai muista sellaisista. Yllätän itse sitten kun on toisen esim.syntymäpäivä vaikka lahjalla ja kukalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2254
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe