Nyt on taas hyvä aika kilpailuttaa sähköyhtiö vuodenvaihteen korotusten jälkeen. Kilpailutus onnistuun 15 minuutissa ja omalla kohdalla tämän kilpailutuskierroksen tuntipalkaksi näyttää muodostuvan muutama satalappunen.
Lue lisää:
http://www.sijoitus.org/saastaminen/saastovinkit_kilpailuttaminen.php
Sähkön kilpailutuksella hyvä tuntipalkka
3
2322
Vastaukset
- "omakoti"
Hyvin toimii kilpailu,itse sain kokonaista 14 euroo hyötyä vuodessa.
- Sähköisä
Sähkön kilpailutus ei kannata, sillä siirtomaksuihin ei voi vaikuttaa.
- ei kannata????
Sähköisä kirjoitti:
Sähkön kilpailutus ei kannata, sillä siirtomaksuihin ei voi vaikuttaa.
Itse kilpailutin sähkön ja eihän se säästö iso ole, mutta meidän perheelle 300e vuodessa on rahaa.
Sähköyhtiömme alkoi ihan sikailemaan hinnoittelullaan (vuosikulutuksemme 15000kwh) ja siksi kilpailutin nytkin ja lopputuos oli aluksi juuri tuo 300e säästöä vuodessa. Alkuperäinen yhtiökin tuli sitten vastaan ja loppujen lopuksi erotus jäi aika pieneksi, mutta silti katsoin tästä kilpailutuksesta olevan hyötyä, koska meillä on halvempaa sähköä, eikä vaiva ollut todellakaan suuri.
Jollen olisi kilpailuttanut, maksaisimme tuon 300e lisää nyt sähköstämme. Naapurini ei kilpailuttanut, vaan hyväksyi tuon sähköyhtiön tarjousen heti kyseenalaistamatta sitä lainkaan ja maksaa nyt 2senttiä kalliimpaa hintaa. sähköstään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417