Mickey Rourken naama?!

Olen ihmetellyt mitä Mickey Rourke on tehnyt kasvoilleen vai onko se pelkästään kovasta elämästä johtuvaa muokkautumista. Jotenkin hänen naamarustinki on kuin sitä olisi leikelty ja siinä pahasti epäonnistuttu! Toki hän on nyrkkeillytkin mutta en ole nähnyt kellään vanhalla kehäraakillakaan tuollaista hipiää! No mitä minä olen toisen näköä arvostelemaan, kukin on näköisensä mutta ……… omituista ;)

Kovasti on kehuttu hänen uusintaan ja oli hän todella mainio Sin Cityssäkin. Pitänee käydä tsekkaamassa The Wrestler!

1

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muovia

herrahan leikkautti kasvonsa nuoremmaksi.. tosin homma meni ainakin minun silmissä ylsite. Naama ihan muovia. Henkilö oli paljon paremman näköinen sellasena vanhan miehen näköisenä ja meni ja pilasi kasvonsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7171
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4757
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4731
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3889
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3818
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3787
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3363
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2731
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      38