Supersaver/SAS/Blue1

tyhmä joo, myönnetään

Tilasin suuressa kilpailuvietissäni liput käytännössä Blue1:n hoitamalle lennolle Supersaverin kautta, josta ne myytiin virallisesti SAS:n lentona.

Aiemmin tilannut siis suoraan Blue1:lta ja hoitanut chek in:in lennolle netissä ja matkatavarat automaatilla. Katselin tuossa huvikseni sekä SAS:in että Blue1:n sivuilta, tätä varausnumeroa ei sieltä löydy (ei tietenkään, kun löytyy sietä MyTripistä..).

Tuleehan se kuitenkin varsinaiseen Check-In-palveluun aikanaan tämä minunkin varaukseni, ettei tarvitse lähteä jonottelemaan kentälle? Jotenkin ärsyttävää, kun ei voi tarkistaa mistään, että varaus on oikeasti kunnossa jne.

3

1950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilienne

Minulla oli hieman samankaltaisia ongelmia Supersaverin kautta varaamallani American Airlinesin lennolla. En nimittäin löytänyt varaustani AA:n sivuilta Supersaverilta saamallani koodilla. Onneksi kävin katsomassa varaustani www.checkmytrip.com -sivulla - ja sieltä sain lentoyhtiön oman varauskoodin, jonka avulla pääsin eteenpäin. Tämä taisi tosin olla hieman eri tilanne kuin sinulla.

Kannattaa käydä katsomassa tuolta Check my trip -sivulta varauksesi tilanne. Uskoisin lähtöselvityksen onnistuvan normaalisti SAS:in sivujen kautta sitten kun sen aika on.

• monenlaisia

Nettilipputoimistoilla on omia varauskoodeja ja sitten on nämä lentoyhtiöiden koodit...

En tiedä mikä nykytilanne mutta aikanaan Supersaverin varausvahvistuksesta ei löytynyt ns. amadeus-järjestelmän koodia eli sitä, millä mm. checkmytrip sivuilta löytää oman varauksen. Koodin kyllä sain Supersaverilta kun tiedustelin asiaa (juuri siksi ettei varausta löytynyt checkmytripin kautta).

Kun saat/löydät tuon koodin millä varaus löytyy checkmytripistä niin sillä onnistuu nettitsekkaus SAS:n sivujen kautta ok.

• qnsku

Pitäskö mun nyt huolestua kun en löydä amadeuksenkaan koodilla lentoani SAS/Blue1 sivuilta? En oo ennemmin käyttäny Supersaveria enkä oikein tiä ku on noita koodeja nyt niin joka lähtöön ja millään ei löydy mistään mitään =) Kiitos jos joku osaa neuvoa! Yritin siis katsoa My Booking BLUE1 sivulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51