MEIJERISTIN palkka

mmm

olisiko täällä ketään meijeristiä? tai ketään kuka osaisi kertoa mitä aloittelevat meijerityöntekijät yleensä tienaavat? ja olisi hienoa jos joku oasaisi kertoa myös meijerialan töistä! kokemuksia :) itse olen hakemassa hämeenlinnaan meijerialalle. moni puhuu että alalle tarvitaan paljon uusia työntekijöitä, ja että palkkakin olisi melko hyvä, ainakin näin tavallisen pulliaisen silmin... :D

4

12077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tes:n mukaiset
    • alalta

Olen ollut meijerissä töissä. En tosin meijeristinä, vaan asiantuntijana. Mutta...

Ensinnäkin varaudu siihen, että joudut tekemään kolmivuorotyötä. Työ voi paikoitellen olla raskasta, esim. sulatteen (sulatejuuston raaka-aineen) teko. Tai tylsää, kuten pakkauslinjalla olo.

Ensi alkuun harjoittelijoiden peruspalkat huitelevat varmaan jossain 1600 tietämillä. Siihen lisät päälle. Siitä ne nousevat sitten harjoitteluajan jälkeen. Ja lisää tietenkin kun tulee työvuosia lisää. Muutaman vuoden alalla olleilla peruspalkka varmaankin 2000 euroa.

Jos ala kiinnostaa, niin harkitse myös sitä amk-linjaa, josta tulee insinöörejä. Niillähän on sitten palkka jo taas erissä tasossa, kun pääsevät asiantuntijatehtäviin.

Itse olin projektiluonteisesti vuoden verran meijerissä maisterin papereilla ja sain n. 3000 e kuukausipalkkaa. Sikäli mikäli hommat olis jatkunut, olisin välittömästi pyytänyt palkankorotuksen.

• meijeristi

Noin parikytävuotta alalla olleena palkkani on peruspalkkani on noin 2700 e/kk. Ja ihan normaalista meijeristin työstä ilman lisiä.

• Anonyymi
        meijeristi kirjoitti:

Noin parikytävuotta alalla olleena palkkani on peruspalkkani on noin 2700 e/kk. Ja ihan normaalista meijeristin työstä ilman lisiä.

Vanhaa tietoa = toi palkka menee reilusti yli 3000 € / kk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7422
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2366
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43