tai naiset.
Mulla on tapana, että näykin miehen hulia samalla kun suutelen häntä. tarkoitan siis että otan esim. ylä tai alahuulen hampaitteni väliin ja vedän sitä hiukan. itselleni ei ole koskaan tehty tätä, niin en voi sanoa tuntuuku se missään, mutta kun teen sen niin nautin siitä itse. Olenkos nyt ihan hakoteillä?
näykkijä
mitä miehet tykkäätte?
2
1423
Vastaukset
- akaasi
Ma itse puolestaan teen niin aika harvoin mutta jonkin aikaa tapailemani mies puolestaan tykkaa tehda niin mulle :). Mukavalta se tuntuu, ei siina mitaan. Ainakin vahan vaihtelua ihan peruspussailuun :).
- kamalasti...
..näykkiä huulia. Jos vaan mahdollista, imaisen koko huulen suuhun ja sitten imen ja lutkutan sitä. Tietty, tarkoitan häpyhuulia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904