Heippa! Onko joku ollut jo Phan Thiet:in Saigon Muine Resortissa? Olis kiva tietää millainen se oli, siis oliko sellainen kuin Tjäreborg mainosti? Olen menossa 6.3 sinne mieheni kanssa. Kiitti vastauksista etukäteen.
Saigon Muine Resort
3
656
Vastaukset
- hotelli
Taitaa olla Muinen paras hotelli noin ulkoisesti ainakin katsottuna. Sijainti myös paras mahdollinen. Onnittelut hyvästä hotellivalinnasta.
- Muineasta
vai Phan Thiet - Muinea alueesta? Phan Thietin alueella ei mielestäni ollut yhtä ainoata kehnon näköistä rantahotellia. Itse oli Phu Haissa, aivan loistava hotelli suurella 3 hehtaarin puistotontilla.
- Muinesta
Muineasta kirjoitti:
vai Phan Thiet - Muinea alueesta? Phan Thietin alueella ei mielestäni ollut yhtä ainoata kehnon näköistä rantahotellia. Itse oli Phu Haissa, aivan loistava hotelli suurella 3 hehtaarin puistotontilla.
Muinen rantatien varrella (Väli Phan Thiet - Mui Ne kalastajakylä) oli hyvin monentasoisia hotelleja, hostelleja ja guesthouseja.
Reippureissailija tai kitesurffaaja yöpyy tällä alueella helposti 20 dollaria/yö. Valmismatkalainen yöpyy "neljän tähden" hotellissa, joiden hinnastossa yön hinta pyörinee 60 - 100 dollarin paikkeilla yöltä.
Saigon Muine on kalliimmasta päästä, eikä pihapiirissä käyskentele rottia. Mutta muutama sata metriä... Guest house takapiha... kissan kokoisia viipeltäjiä löytyy helposti ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306