onko kukaan teistä käynyt aurinkomatkojen lomalla ISRAELISSA?
ja erityisesti siinä turisti kaupungissa nimeltään EILAT?
jos olette käyneet niin kertokaahan omat mietteet ja arvostelut tästä maasta ja tästä kaupungista :)
jos olette käyneet Eilatin hotellissa nimeltään Isrotel Yam Suf( ent.Ambassador) niin kertoisitteko tästä hotellista omat milipiteet yms..
Olen itse lähdössä tänne paikkaan ja juuri tänne Isrotel Yam Suf hotelliin 5. maaliskuuta ja olen viikon siellä..Haluaisin tietää tästä maasta teidän mielipiteitä että millainen tämä paikka on jne.. :)
Ja onko kukaan lähdössä Israeliin silloin 5.3.09 Helsinki-Vantaan lentokentältä tänne Israeliin ja tänne Eilatiin ja tänne hotelliin? :)
olisi todella mukava tietää tästä maasta ja jos mahdollisesti onko joku teistä lähdössä juuri tuona päivänä Israeliin :)
Eilat,Isrotel Yam Suf , ent. Ambassador
eilattiin
1
466
Vastaukset
- kotiutunut
Oletko lukenut tuolta alempaa. Aika kattavia asioita sieltäkin saatavilla. Tosi en ole matkustanut Aurinkomatkoilla enkä kyseisessä hotellissa. Kaupunkikuvausta sieltä löytyy ja omia kokemuksiani.
Itse olen menossa jälleen myös maaliskuussa Eilatiin.
Kaunis kaupunki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010