kunnolla selkään joukko härdellis, pelkkiä peruuttelijoita koko sakki... neitejä. onneks pohjosen äijät hiukan näpäytti, toivottavasti lukko häviää ton pelin.
Otitte
8
351
Vastaukset
- se täällä vinkuu
Voi voi.... Kyllä burilaista ahdistaa. Täytyy myöntää, että on ilo katsoa tuota burilaisen märisemistä.
- traumalainen
inisee, kun ei mitään muuta voi, ainoa ilo on tää palsta kun muualla ei uskalla päteä, isin pikkuinen luumunaama:D:D
- ootte kaikki!!
kysymys kuuluu että mitä ne siivojat on tehneet j-p haatajalle. oulussa kaveri vielä uskalsi taklata, haastaa ja tarvittaessa laittaa painiksi, mutta kuten tänään raksilassa nähtiin niin se ei uskaltanu ku koukata anderssonia munista ja sen jälkeen luisteli ympäri kenttää karkuun.
- kimmo098
ootte kaikki!! kirjoitti:
kysymys kuuluu että mitä ne siivojat on tehneet j-p haatajalle. oulussa kaveri vielä uskalsi taklata, haastaa ja tarvittaessa laittaa painiksi, mutta kuten tänään raksilassa nähtiin niin se ei uskaltanu ku koukata anderssonia munista ja sen jälkeen luisteli ympäri kenttää karkuun.
ihmettelen itekkin tuota haatajan neitimäistä käytöstä.no toivottavasti ei ikinäpalaa kärppiin ei sinne tuollaisia pelkureita kaivata!!!
- borilaiset märisee
Voi voi sentään, kun Lukko voitti TAAS ja ässät ne vain vajoaa syvemmälle liigan pohjamudissa. Ja burilaiset vain vinkuu täällä ja tekevät itsestään yhä suuremman pellen.
- teinix...
se täällä taaaas kerran yrittää, hae nyt kioskilta tavallista suurempi pussi sipsejä, mutta älä ryöstä vanhuksia siinä matkalla, katsos kun isi ei tykkää ja sitten kun olet 18 niin joudut kuitenkin itse korvausvastuuseen...:)
- burilaiseen
teinix... kirjoitti:
se täällä taaaas kerran yrittää, hae nyt kioskilta tavallista suurempi pussi sipsejä, mutta älä ryöstä vanhuksia siinä matkalla, katsos kun isi ei tykkää ja sitten kun olet 18 niin joudut kuitenkin itse korvausvastuuseen...:)
No voi voi .... Tuliko burilaiselle paha mieli?
- ,mutta
burilaiseen kirjoitti:
No voi voi .... Tuliko burilaiselle paha mieli?
vastauksesta päätellen taisi sinulle pikkuiselle tulla, voih...:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758