mistähän johtuu. Joulunaikaan ostin ihan hyvät kuulokkeet läppärille, jolla "soitan" skype-puheluja. Toimi tähän iltaan asti, nyt kuulen kyllä hyvin kaverin äänen, mutta hän ei minun. Ja kun kokeilin testiä, se ei äänitä puhettani eli mikrofonin asetuksissa jotain vikaa. Mitenkähän löytäisin vian, skype.com sivusto kun on pelkkää englantia. Kiitollinen olen jos joku voisi vähän valottaa asiaa. En usko oikein, että mikrofoni on rikki.
Skypen
5
975
Vastaukset
- kenn11
mene Työkalut Asetukset Äänilaitteet ja sieltä säädä Ääni sisään ja Ääni ulos. Eli aseta nämä kohdalleen.
- vieläkään
eli ääni sisään asetuksissa on Windows oletus (annoin olla sen) ja se siinä oli alunperinkin. Ääni ulos, siinä kokeilin kaikki kolmea eri vaihtoehtoja vuorotellen tallentaen välillä (windowsin oletus, Speakers ja Realtek Digital Output, mutta ei toimi edelleenkään. Mikä nyt avuksi? Minulla on läppäri jossa Vista kj.
- ettei vain
Luurien johdossa ole mykistyskytkintä (mute), se meinaten vaimentaa mikin.
- on mute
ja muut vastaavat jo tarkastatettu...
- avustajille
on mute kirjoitti:
ja muut vastaavat jo tarkastatettu...
vein luurin kauppaan tarkistettavaksi ja mikrofoni oli kuin olikin rikki! Eli sain tilalle uuden ja nyt taas toimii! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194