2.5 v6 24v farkku mitsu

peecob

Minkälainen peli on tuo kutosen koneella varustettu mitsu?? Onko omakohtaisia kokemuksia? Onko kulutus aivan mieletöntä?

4

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä....

Täältä:

http://www.mitsubishiclubfinland.com/

Siellä on useita mainitsemasi 6 koneisen mitsun omistajia. Rekisteröidy foorumille ja kysy sieltä, saat varmasti paljon nopeammin vastauksen kuin täältä, ja luotettavan sellaisen.

• ei KANNATA!

Olen omistanut ko: kalun! Ja son että ei kannata tuhrata rahojaan moiseen!
      Itsellä pelasi kyllä ihan ok, mutta takakaaret happani silmissä! Seuraava peli oli Volvo v70 ja olen tyytyväinen! On isompi ja painavempi, mutta silti pinemmmällä kulutuksella menee kuin tuo mitsu ikinä! Mitsu vei sen kahdeksan lähes yritti miten päin tahansa, volvo menee jopa alle 7. Ja liäski ajo-ominaisuudet ovat aivan eri planeetalta. En vaihda kyllä takaisin mitsuun- IKINÄ.

• legnum/galant

menee vm97-xx malleissa,itsel oli 97 2.5 kutvonen(o6 jo 300tkm ajettu)ekakerran lokarin kaaret laitettu huoltokirjan mukaan jo 04vuon ja ilmeisesti ainakin osiin takuuseen kun merkkiliike mukana??06 vuon ostin kun halvalla sai,o8 v aika luopua kun kaaret kohta taas vaihto kunnos

• Tyytyväinen-98

Tervehdys, itsellänin on tuo, mutta sedan-malli. Alkuun voin sanoa tohon Volvo-miehen kommenttiin, että hänen ilmoittama n.litran kulutusero ei nyt kaikille ole se suurin murhe. Toimintavarma peli, kuten varmasti volvokin, ja se on totta että takakaaret on kuluva kohta. Mulla ajettu 200 000km kun uudet kaaret laitatin. Mutta kyllä kyseisen vehkeen koneestä lähtevä saundi on vähän eri luokkaa, mitä volvossa kun vähän kaasua painaa.. Ei mulla valittamista. :)Mutta käyppä koeajolla, sittenpä sen huomaa.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe