Joku on aikaisemmminkin kysellyt k.o auton jarruista ja itselläni on myös ongelma että toinen vetopyörä aina silloin tällöin alkaa jumittamaan ja mielestäni ihan vauhdissa alkaa rullaaminen heikentyä ilman että olisi edes vähään aikaan jarruteltu. Voisiko jarrukello tehdä tämän vai onko kyse jostain modulaattoriviasta? Jarrut alkaa pelittämään muutaman kovan painalluksen jälkeen. Palat vaihdoin syksyllä ja silloin kuulemma satula toimi hyvin.
Actroksen jarrut
4
1172
Vastaukset
- insinööri petterson
normaali mersu...jarrukello vuotaa läpi...
- timpari
tosin on tullut vastaan sekin että satula toimii kyllä mutta liu`ut jumii hiukan ja taas avataan pyöriä. kandee avata ja herkistellä korjaussarja knorr-satulan liukuihin on edullinen esim onni autossa.
- jarrut, minä
olen pitänyt lattialla olevaa vasteetonta palikkaa rumpalille kuuluvana.
- actroksessa
Se teki aamulla tuon kun ekan kerran lähti liikkeelle pakkas yön jälkeen noin kilometrin ajon jälkeen löi jarrut päälle. Sitten tien sivuun virrat pois paineli jarrua ja yleensä sen jälkeen pelitti loppu päivän ilman ongelmia. Jonkun venttiilin ne tai jotain ne sitten vaihto hytin alle ja korjaantus. Mutta en enää muista mikä oli ja vehon laatuun tottuneena eivät tainneet itekään siellä tietää kunhan sattuivat kerrankin onnistuvan ekalla kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251