Kannattaa asioidan Elisan rakentamassa Oma Elisassa. Homma toimii oikeasti ja asiat saa aika pienellä vaivalla linjaansa. Soittamalla asiakaspalveluun turhien asioden vuoksi tukit aspan muilta sitä oikeasti tarvitsevilta.
Kannattaa ihan oikeasti miettiä kuinka pitkään kannattaa siellä asiakaspalvelun linjoilla jonottaa, kun monen asian saa nopeasti hoidettua netissä. Käsittääkseni Sonera ei vielä(?) vastaavaa tarjoa.
Soittaminen on vanha tapa hoitaa asioita, siirtäkää asiointi verkkoon mikäli mahdollista.
ps. en ole Elisalla töissä, vaan tämän olen ihan itse todennut ja ajattelin mainita kun moni itkee tuosta asiakaspalveluun jonottamisesta. Itse ainakin arvostan omaa aikaani sen verran, etten turhaan jonottele kun se musiikkikin on vähän tasotonta..
Jonotatko asiakaspalveluun turhaan?
3
544
Vastaukset
- Patriot55
Se piti vielä lisätä, että jos joku on pulassa osamaksukännykkänsä kanssa niin kyllä se saa luvan käydä oppirahojen maksusta.
Nyt moni varmaan huomaa kuinka "kannattavaa" oli ostaa älypuhelin liittymä kk-maksulla..
Tilattuja ongelmia kenties? Jopa auton ostaminen rahoituksella on fiksumpaa. - et.oo.tosissas
Suomalainen on syntynyt jonottamaan. Kaikki muu helpompi palvelu on sille vierasta. Suomalainen ei osaa hoitaa asioitaan ellei saa jonottaa ainakin kaksi tuntia.
- Omat Sivut
Kuriositettiina mainittakoon, että vastaava palvelu löytyy myös Soneralta, joten Soneralaisetkin pääsevät hallinnoimaan liittymiään netissä ja vielä yleensä halvemmalla kuin liikkeessä/puhelimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306