Mieletön motivaatio opiskeluun ja olenkin jo rekkautunut avoimeen yo.n. Olen totaalisen pihalla kuitenkin... Sain sellaisen polkuavaimen itselleni ja kun menen sivuilleni katsomaan, niin ohjetta ohjeen perään luettavissa, mutta.
Kertokaa minulle viisaammat ja kokeneemmat, että miten mä nyt pääsen vauhtiin tässä opiskelussani. Kuvittelin, että mikäli haluan suorittaa opintoni alkuunsa opinotehtävillä tai verkko-opiskeluna, saan tarvittavan materiaalin sieltä yliopiston sivuilta tietysti kirjallisuutta itse etsien. Olenk osiis ihan väärillä jäljillä.
Mä en ymmärrä nyt yhtään mitä mun pitää tehdä seuraavaksi. Vai luovutanko heti alkajaisksi koko homman. Paikkakunnastani ja työstäni johtuen en pysty osallistumaan lähiopetukseen tms. vaan opiskelun on tapahduttava etänä.
Toivottavasti joku ystävällinen ihminen auttaa mua nyt eteenpäin. Tunnen itseni todella typeräksi nyt...
Psykologiaa avoimessa
Pihallakuinpostilaatikko
1
548
Vastaukset
- vaan sitten
lukemaan tenttiin tai kirjoittamaan esseetä. Ohjeet löytyvät tavallisesti webistä, lisäksi yleisohjeita tenttimisestä ja esseistä. Voit myös ottaa yhteyttä opinto-ohjaajaan (jonkinlainen löytyy aina, kunhan vain kaivelee, ja kurssin vastuulliseen opettajaan, jonka vastaanottoaika on yleensä yhteystiedoissa. Jos et ole aikaisemmin opiskellut tällä tasolla, älä pelästy työn määrää - lycka till.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457412
- 324088
- 573625
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 432268
- 372258
- 162246