fitnes

latsi12

Mitä mieltä olette fitnes muroista? Onko sopivaa syötävää laihduttajalle?

5

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyljestä

Tutki paljonko sisältää rasvaa ja hiilihydraattia.
      Yleensä mikään fitnes- tai kevytalkuinen valmiste ei ole juurikaan vähäkalorisempi kuin normaali vastaava tuote ja useimmat murot sisältävät kaikkein epäterveellisimpiä rasvoja, transrasvoja, että terveystuotteitteiksi niitä ei voi sanoa ainakaan, mahtanevatko olla tie hoikkuuteen ?
      Tuoteselostetta tutkimaan siis !

• Panhandle

Vertaile kaupassa ravintosisältöjä, kokemukseni mukaan fitness-murot ovat jokseenkin samaa tavaraa kuin tavalliset. En ole syönyt muroja vuosiin, mutta silloin kun niitä vielä söin, hämmästyin huomatessani, että fitness-muroissa oli täsmälleen yhtä paljon energiaa, sokeria, rasvaa, hiilihydraattia ja suolaa ja yhtä vähän kuituja kuin tavallisissa. Ainoa ero taisi olla vitamiinipitoisuudessa, fitnesseissä oli jotakin vitamiinilajia rippusen verran enemmän.

Rasvaahan muroissa on aika vähän, mutta se on kovetettua kasvisrasvaa eli transrasvaa, jota pitäisi välttää. Terveellisempiä viljatuotteita ovat kuitupitoiset, sokerittomat myslit tai vanha kunnon puuro.

• tai ei!!

...

• weh

Fitness ym. muroissa on hurjasti sokeria. Syö mielummin vaikka kaurapuuroa vähäkalorisen mehukeiton tai marjojen/hedelmien kera. Puurossa on kuitujakin enemmän.

• Maaritelisa

Mun mielestä Fitness-murot on ok. Osta maustamattomia ja pilko joukkoon tuoreita hedelmiä, syö rasvattoman maidon tai 40kcal/100g-jugurtin kanssa. Niissä on matala GI-indeksi, eli pitävät nälän pitkään. Ruisleipä on kanssa hyvästä, mutta tällasessa edellämainitussa annoksessa on kutakuinkin saman verran kaloreita kun puurossa tai leipäaamiaisessa. Usko minua, tiedän nää jutut. :>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7342
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2275
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37