Sanokaahan veljet, kun olen suorittanut viime vuoden tammikuussa ADR kpl- ja säilöluvat, niin onko noista nyt saatu kasaan kaksi ammttipätevyyspäivää, eli tarvittaisiin vielä ennakoivan ajon koulutus ja kaksi muuta päivää?
Saakohan noita AKE:sta kysymällä selville omalta kohdalta, että kuinka paljon on suoritettu ja suorittamatta..?
Kiitos ja hyvää matkaa!
Ammattipätevyyksistä
7
1067
Vastaukset
- kertoo
suoritetut päivät. saat adr uusinnasta yhden päivän. päivät pitää olla kasassa syksyyn -14 mennessä.
- velihyvä
Luultavasti et ole saanut, jossei opettava taho ole ilmoittanut niitä erikseen AKE:lle jatkokoulutuspäiviksi, mitä tuskin on tehnyt viimevuonna. Mutta AKE:stahan tuo selviää. Pitäisi itseasiassa itsekin varmuuden vuoksi kysyä, kun suoritin samat huhtikuussa, mutta opettava taho ei maininnut jatkokoulutukseen merkkaamisesta mitenkään...
- koululainen
tärkeä pointti asiassa on se että kouluttaja on hyväksyttänyt kyseiset koulutuspäivät AKE:lla että kelpaavat jatkokoulutuspäiviksi ja sen lisäksi että ovat ilmoittaneet AKE:lle sinun käyneen niissä koulutuksissa.
Tarkista AKE:lta onko näin ja jos ei oo niin sitten soitto koulutuksen järjestäjälle.. Kyllä, netistä näkee omat ammttipätevyystiedot
- pätemätönkö
Paskat sanon mä. Tuo ammattipätevyys täyttä pelleilyä ja rahastusta. 40 vuotta ratissa ilman mitään läpysköjä ja sitten pitää mennä kuuntelemaan kloppien opetusta, ku ei oo sitä pätevyyttä, perkele.
- HulluSeOn
Bussissa kirjoitti:
Ja YRITTIKÖ esim. AKT saada järkeä tähän touhuun? EI!
Yrätätkö saadaa järkeä päähäsi? Et
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331