joka on herkkä ja tunteellinen.Arvostaa kotia ja perhettä.Rakastaa lapsia,ja on hellä romantikko.Ottaa huomioon tunteet.Sellainen se on, ihanaiseni;)
Ihana rapunainen
6
1385
Vastaukset
- .kauris-n.
Joopa joo.
Ja mitäs se rapunainen muuta on - no ainakin ainakin armoton vittuilija, pomottaja, nalkuttaja, oman edun tavoittelija, keskustelutaito pyöreä 0, vähintäänkin tuhannen naaman ihminen, heikko ja epävarma, omistushaluinen... - ..vaan
Osaat siis tuoda rapunaisesi aidoimmat ja ihanimmat piirteet hyvin esiin, ja kohdella rapunaistasi oikein. Ihanaa!
- 17.07.
käsitellä oikein "meikäläisiä"! Saat todella rapunaisesi parhaimmat puolet esiin. Olisi mielenkiintoista tietää, minkä horoskooppimerkin edustaja itse olet? Joka tapauksessa, onnellista elämää sinulle!
- näin ajattelen
Samaa mieltä olen kuin kauris-n. Erittäin osuvasti luonnehdit rapunaista.
- vaan katkera
näin ajattelen kirjoitti:
Samaa mieltä olen kuin kauris-n. Erittäin osuvasti luonnehdit rapunaista.
mies joka ruikutti jo toisellakin viestillä.Taitaa tosiaankin olla niin että on vain katkera koska rapunainen ei jatkanutkaan enää suhdetta hänen kanssaan
- on..
vaan katkera kirjoitti:
mies joka ruikutti jo toisellakin viestillä.Taitaa tosiaankin olla niin että on vain katkera koska rapunainen ei jatkanutkaan enää suhdetta hänen kanssaan
kauris-Ma.. Tiä sitten mikä sukupuoli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371