Laura Lepistö

Voitti

Kaikki jotka katsoivat kisat,näkivät itse että Lepistön suoritus oli paras!
Muunmaalaiset ovat erittäin huonoja häviäviä!!!
Epätoivoisia!

2

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skatingskills

Onnea Lauralle! Toivottavasti typerät kirjoittelut ja median skandaalipaisuttelu eivät himmennä hänen iloaan kultamitalista.

Lauran lyhytohjelma oli paras tai toiseksi paras, Susanna oli mielestäni yhtä hyvä, mutta hänenkin pisteissään oltiin tiukalla linjalla, eikä pelkästään ulkomaisten valittajien. Carolina kaatui ja mielestäni häntä pidettiin turhankin ylhäällä, mukana kultataistossa.

Vapaaohjelmassa Carolina oli paras - ohjelma oli selvästi vaikeampi kuin Lauran tai Susannan, eikä siinä ollut isoja virheitä. Muutama hypyn alastulo jätti vähän toivottavaa ja lisäksi jotkut valmistautumiset hyppyyn olivat liian pitkät. Ja sitten oli se kyseenalainen piruetti...

Carolina sai ansaitusti eniten pisteitä vapaaohjelmastaan, mutta ei pystynyt ohittamaan Laura Lepistöä. Lauran ohjelma oli kaunis, elegantti, nopea ja puhdas, vaikka vaikeimmat kolmoishypyt jäivät puuttumaan. Lyhytohjelmassa hankittu piste-ero (jota olisi voinut olla enemmänkin) riitti ja Laura sai kultaa.

Useinhan ihmiset katsovat vain vapaaohjelman ja tekevät arvionsa koko kilpailusta sen perusteella. Näin varsinkin siksi, että Suomen YLE on monena vuonna näyttänyt pelkästään vapaaohjelman parhaat ja jättänyt koko lyhytohjelman näyttämättä. Onneksi kotikisoista sentään oli enemmän lähetyksiä!

• mieltä !

Hyvä kirjoitus.Ja Lauran piruetit olivat selvästi parhaimmat koko joukosta.Hyvä Laura!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7412
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3625
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43