Venus 76/700 BRESSER 35x262x ..2008 ALKUVUODESTA OSTETTU .. Tehtaan pakkauksessa .. Mitä tarjotaan sellaisesta ..p. 02 8250923
sähk. keijo.iltanen@dnainternet.net
Rauma
Tähtikaukoputki olis myynnissä
12
999
Vastaukset
- Vaikkapa
Kaljat.
- monikossa vai?................
Mä olisin tarjonnu vaan yhen. Harmi!
- avaruusutelias
monikossa vai?................ kirjoitti:
Mä olisin tarjonnu vaan yhen. Harmi!
Minkälainen putki on kyseessä? Minkämaalainen ja mitä itse maksoit? Ja esim millainen jalusta ja miksi luovut ? (oikeasti !)
avaruusutelias kirjoitti:
Minkälainen putki on kyseessä? Minkämaalainen ja mitä itse maksoit? Ja esim millainen jalusta ja miksi luovut ? (oikeasti !)
Saakos tänne alle kouluikäisetkin vastailla .
Vai olivatkos kaksi aijempaa kyselijää juuri pupista palanneet . Aiheeseen vielä. Sain tämän värkin vaihdossa ,siinä on kaikki nippelit ja nappelit vielä muovipaketissa avaamattomana ..Uutena maksanut viimevuoden alussa 150 e.. Minä myyn tään uuden 80 e .. T:Keijo Raumalta
Tässä on kuvia samasta mikä on edellisee..
http://www.findit.fi/fin/search/45616.htm#topofpage- Huutonettiin myyntiin
Saa tuosta ainaki sen 60e.
- saku sammakko
Eli tämä on siis Newton-optiikalla varustettu peilikaukoputki, pääpeilin halkaisija 76 mm eli noin 3 tuumaa.
http://www.villenkello.fi/shop/kauppa2/products.php?&action=show&id=2267&show=all
Jos polttoväli on 700 mm niin aukkosuhde suunnilleen f/9,2. Luulen että pääpeili on pallopeili sillä tuollaisessa ei paraboloidimuodon tavoittelusta olisi hyötyä käytännössä.
Aika pienihän se on. Pienuutta voi tapauksesta riippuen pitää joko puutteena tai vahvuutena. Jos on tärkeää että laite on helposti kuljetettavissa niin pieni koko on vain plussaa.
Jalusta on horisontaalinen, ei ekvatoriaalinen. Visuaalikäytössä ekvatoriaalisesta jalustasta ei juurikaan olisi lisäiloa. Voisi jopa päinvastoin olla haittaa koska monet halvat ekvatoriaaliset jalustat ovat kovin heppoisia.- tuosta putkesta
kuin 60 euroa. Ei 80 euroa missään tapauksessa.
- sellasen kuin haluaisin
tuosta putkesta kirjoitti:
kuin 60 euroa. Ei 80 euroa missään tapauksessa.
enkä ostais mitään random putkee suomi24 keskustelupalstalta.
sellasen kuin haluaisin kirjoitti:
enkä ostais mitään random putkee suomi24 keskustelupalstalta.
Meni ihan tuohon hintaan .. Terveisii vaan kaikille
- saku sammakko
keke1 kirjoitti:
Meni ihan tuohon hintaan .. Terveisii vaan kaikille
Hyvä että kauppa käy. Itsekin raumalaisena kiinnostaisi tietää että menikö ihan Rauman alueelle vaiko johonkin kauemmas?
Olisin minä sen sinulta ostanut sihen kasikybään jos ei joku kuumakalle olisi ehtinyt ensin :-) saku sammakko kirjoitti:
Hyvä että kauppa käy. Itsekin raumalaisena kiinnostaisi tietää että menikö ihan Rauman alueelle vaiko johonkin kauemmas?
Olisin minä sen sinulta ostanut sihen kasikybään jos ei joku kuumakalle olisi ehtinyt ensin :-)Meni varmaan jälleenmyyntiin ,kun sai uuden käyttämättömän niin halvalla .. Tiedän varmaan ,että meni edullisesti ja on vielä jälleenmyynnissä .TKeijo Iltanen Raumalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942