Olen tehnyt wosbeella kaupan osoitteeseen nimi.shop.wosbee.com ja haluaisin sen toimimaan osoitteessa kauppa.nimi.fi
Ohjeeksi sain tehdä alidomainin ja frame-ohjauksen.
Ongelma onkin, että kuinka ihmeessä mä sen teen??
Palvelin on Webolissa. Hallinnan kautta saan tehtyä alidomainin kauppa.nimi.fi, mutta sen osoitteeksi tulee home/nimi/jotain... Eikös tuossa pitäisi olla tuo nimi.shop.wosbee.com, kauppa kun ei ole mun koneella eli sitä ei public_html pohjasta löydy...?
Äääh... Alkaa olla epätoivoinen olo. Vääntäkää joku rautalangasta, niin tyhmäkin tajuaa.
Cname ja frame rautalangasta.
1
598
Vastaukset
- Jaska Perusjaska
Mikäli nyt yhtään ymmärsin niin tilanne on tämä:
Sinulla on kauppa osoittessa xxx.shop.wosbee.com.
Sinulla on domain xxx.fi.
Haluaisit että kauppaasi pääsee osoitteella shop.xxx.fi?
Teet webolin hallinnassa alidomainin. Laitat sen osoitteeksi vaikka public_html/kauppa.
Lisäät ftp-palvelimelle kansion kauppa, jonne teet index.php-tiedoston:
Jos haluat, ettei käyttäjä varsinaisesti siirry wosbeen sivuille, niin pitää tehdä tyhjälle sivulle frame, johon haet kaupan.
Viimeksi olen frameja käyttänyt reilu 10 vuotta sitten, joten ei ole minkäänlaista muistikuvaa miten homma toimii. Joku muu kertokoon sen.
Voi olla, että kaupan kanssa tulee jotain ongelmia, jos teet sen framen sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164