Art in Tanzania

mummeroinenn

Moikka!
Onko kellään kokemusta Art in Tanzania järjestön vapaaehtois/lomamatkoista? Kesällä olisin menossa ja olisi kiva kuulla kokemuksia?:)

4

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinne Kans

Oon ite menossa sinne kans, haluatko antaa s.posti osoitteen niin vaihdellaan lisää juttua? :)

• mumme

Heippa!:)

Oon menossa toukokuu 18. ja tarkotuis ois lähteä kesäkuun 15. Osuuko ajankohta mitenkään yhteen? Ootko hoidellu jo paperijuttuja ja tollasia. Mun olis tarkoitus tänään varailla lentoa jo ja huomenna lähettää viimiset lomakkeet sinne ja maksaa ensimmäinen matkan erä... Pikkasen jännittää et miten koko homma oikein onnistuu..!

• Sinne Kans
        mumme kirjoitti:

Heippa!:)

Oon menossa toukokuu 18. ja tarkotuis ois lähteä kesäkuun 15. Osuuko ajankohta mitenkään yhteen? Ootko hoidellu jo paperijuttuja ja tollasia. Mun olis tarkoitus tänään varailla lentoa jo ja huomenna lähettää viimiset lomakkeet sinne ja maksaa ensimmäinen matkan erä... Pikkasen jännittää et miten koko homma oikein onnistuu..!

No hitsi, mulla menee lähtö kesäkuun lopulle ja olen siellä 3 kk.. Toki asioita hoidettu jo, ekassa rokotuksesa käyty, lentoja kattonut (varaan vasta lähempänä) Viisumihakemus sinne menee kans vasta lähempänä. Mitäs viimosia lomakkeita lähettelet? Ite meen pariin ympäristöprojektiin :) Mitä ekaa erää makselet nyt jo?

Mun s.posti on c6237 jamk.fi (poista yks väli) jos haluat sinne laittaa postia.

• Tuomas-reppumatkailija

Hei

Wild Rovers tyoskentelee Art in Tanzanian kumppanina kuljetuksien jarjestamisessa.

Olen talla hetkella itse Keniassa. Periaatteessa Art in Tanzania jarjestaa taidetyopajoja kahdessa paikassa, Dar es Salaamissa seka eraassa kylassa Mwanzan kaupungin lahistolla. Tyopajat jarjestetaan yhteistyossa paiakllisten jarjestojen kanssa yksittaisissa projekteissa. Projektit toimivat paitsi taiteen, myos koulutuksen, terveydenhuollon seka naisaktiivitoiminnan alueilla. Suomalaiset vapaaehtoistyontekijat useimmiten toimivat taideprojekteissa kuten kulttuurifestivaalien jarjestamisessa tai opettajina peruskouluissa jarjestetyilla kursseilla.

Asuminen jarjestetaan Dar es Salaamissa hostellissa, ja Mwanzassa omakotitaloissa. Majoituksen hinta on noin 230 dollaria / viikko plus lennot ja kuljetukset.

http://www.wildrovers.co.uk/?q=contact

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe