Joo, eli, olen 16v tyttö. asun ihan lahden lähellä. soitan kitaraa(en ole mikään kauhean hyvä, mutta opin nopeasti uuden biisin) ja laulan(omasta mielestäni mulla on ihan suht hyvä ääni) nyt olis aikomus ettiä ihmisiä bändiin.(basisti, kitaristi, rumpali(tai muita tarpeellisia soittimia)) Tyttöjä ja poikia. Mieluiten soitan/laulan rokkia, punkkia. mutta voin joustaa heavyn puolelle jos on tarve. kuvia on galleriassa. voitte käydä sieltä hakee mese osotteen. nimimerkki : Vani||a_
Lahti-Kouvola
Bändi haaveita
2
298
Vastaukset
- Hammetti123
No tässä olis kitaristi ja mun kaveri joka on rumpali nii tulos bändiin jos onnistuu. Nii että jos kiinostaa nii lähettää sähköpostia minulle. Bobcat@luukku.com . Ja asun sitten ihan Lahden läheellä.
- reikärölli
onko jo bändi kasattu? soitan ite kans ylläri ylläri kitaraa :D mut joo oon ite ajatellu perustaa sivuprokkiksen kun nykysessä bändissä ei oikee musiikilliset mieltymykset osu ihan kohilleen muitten kanssa... jos on kiinnostusta nii pistä viestii tulee... jjgarage@hotmail.com nii ja asun kans itekki lahen lähel..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117245Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625149- 954834
- 523985
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493946- 2173837
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283518- 413143
- 512791
- 412367