Onko kellään tietoa, edes huhutietoa?
Tuleeko Britney Suomeen
14
1399
Vastaukset
- tulee Suomeen
ja tarkka päivämäärä on 30.2.
- montaa päivää!!
Ja ei ole muutenkaan tulossa ;D
- se....
montaa päivää!! kirjoitti:
Ja ei ole muutenkaan tulossa ;D
Siinähän vitsi olikin... eli Britney ei ole tulossa.
- Britneyn fanittaja
Ei ikävä kyllä tule Suomeen. ):
Ainoa paikka koko Euroopassa jossa hän käy keikalla on Lontoo!- bott
eikö se aio kaydä muissa maissa kun lontoossa.
se on kyllä tosi omituista. - tyttö.
bott kirjoitti:
eikö se aio kaydä muissa maissa kun lontoossa.
se on kyllä tosi omituista.sulle tuli pieni kirjoitusvirhe
Siis se ei näköjään muissa euroopan maissa käy kuin Englannissa. - Britneyn fanittaja
tyttö. kirjoitti:
sulle tuli pieni kirjoitusvirhe
Siis se ei näköjään muissa euroopan maissa käy kuin Englannissa...Ja Suomea LÄHIN paikka missä hän käy kiertueellaan on Lontoo. Sitä mä tarkoitin.
- M.n mukana§
Britneyn fanittaja kirjoitti:
..Ja Suomea LÄHIN paikka missä hän käy kiertueellaan on Lontoo. Sitä mä tarkoitin.
Eivät tietääkseni enää edes liiku juuri paljoa yhdessä,joten en näe syytä miksi B tulisi tänne.
- Madonnan kiertueella
M.n mukana§ kirjoitti:
Eivät tietääkseni enää edes liiku juuri paljoa yhdessä,joten en näe syytä miksi B tulisi tänne.
Ja mistäs tiedätte että ei yllätys-esiintyjänä olisi? Ette voi varmaksi tietää... Kyllä ainakin minua harmittaisi jos tekisi yllärin ja ilmaantuisi paikalle... :O
- suomeen
Madonnan kiertueella kirjoitti:
Ja mistäs tiedätte että ei yllätys-esiintyjänä olisi? Ette voi varmaksi tietää... Kyllä ainakin minua harmittaisi jos tekisi yllärin ja ilmaantuisi paikalle... :O
Kyllä se taitaa suomeen tulla tuossa heinäkuussa. Näin ainakin lukee Britneyn keikkakalenterissa!!!!!!
- tyttö.
suomeen kirjoitti:
Kyllä se taitaa suomeen tulla tuossa heinäkuussa. Näin ainakin lukee Britneyn keikkakalenterissa!!!!!!
mutta katoppa päivämäärä millon toi viesti on kirjoitettu silloin ei ollu vielä mitään tietoa suomen keikasta.
- HAHAA!
tyttö. kirjoitti:
mutta katoppa päivämäärä millon toi viesti on kirjoitettu silloin ei ollu vielä mitään tietoa suomen keikasta.
Lueppa itse uudelleen kirjoittamani eka viesti, huomaat että siinä puhutaan huhusta, eikä varmasta tiedosta. Ja huhu piti paikkansa, ainoa vaan että Britney tulee ihan ikiomalle keikalle eikä Madonnan messissä. Kuten täällä on informoitu, että Lontoo olisi lähin keikkapaikka, oli sekin aivan mehtään. Mutta senkin mä arvasin ja tiesin jo vuoden alussa, ettei taatusti pidä paikkaansa.
- Tietoa
Madonnan kiertueella kirjoitti:
Britney ei tule madonnan mukana sillä Britneyllä on oma keikka hieman ennen Madonnan keikkaa. Siinä syy.
- Jesku222222
Britney tulee Suomeen tänä vuonna eli siis 2011.Se tulee 14 lokakuuta,mut liput on jo myyty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467