Mitäs pidätte? Mun mielestä hahmot on tosi sopivan erilaisia ja pohjimmiltaan kuitenkin arkisia, juuri siksi mielenkiintoisia. Jarkon tapa kuvata poliisitoimintaa on erinomainen. Joka kirjassa on erilainen juoni, mutta tietty peruspohja säilyy silti, josta tunnistaa juuri Jarkon tyylin. Oon lukenu jo kahteen kertaan joka kirjan ja itse siis pidän kovasti.. :)
Jarkko Sipilän dekkarit
3
837
Vastaukset
- Sipilän ex-fani
Sipilän ensimmäiset kirjat olivat hyvin mielenkiintoisia ja mukaansa tempaavia.
Niissä kuvattiin hyvin pikkutarkasti rikospoliisin työtä, toimintatapoja ja henkilöitä, ja siksi olivat oikeastaan aika nautittaviakin.
Sitten kuitenkin Sipilä muutti tuotantosuuntaa, niin kuin teollisuudessa sanottaisiin, ja nosti atari-Suhosen kirjojen päähenkilöksi, ja metsään mentiin, niin että ryskyi.
Minä en ainakaan halua lukea minkään ataripoliisin täysin epäuskottavista ja lapsellisista touhuista oikeastaan riviäkään, ja toivonkin, että Sipilä palaisi juurilleen ja kirjoittaisi Suhosen ulos, vaikka sitten traagisessakin tapahtumaketjussa...- caraman
Joo se Suhonen on kyl muuten ihan jees jätkä, mutta jotenki alkaa mennä jo liian mielikuvitustouhuks ne sen hommat ja aina se jotenki kuin ihmeen kaupalla pelastuu.. vois olla joo iha mielenkiintonen joku tragedinen homma mis se suhonen sit kuolis. Takamäki takas päähenkilöks!
- Sipilä
tosi syvältä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441