Tämä pistää kiihkoateistinkin alahuulen väpättämään.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200901319010536_ul.shtml
Ei koskaan meillä täällä Suomessa, ei ei, ei koskaan, ei.
Tärkeintähän kuitenkin on toteuttaa sananvapautta kristinuskoa vastaan, vai mitä?
Miten käy ateismin?
32
699
Vastaukset
- ...........
Taas väitätä että Ateistit ovat islamin kannattajia!
olet idiootti!
Ateisti ei kannata Islamin kasvua! vaan uskoainen sossuntäti!
siinä sinulle faktaa senkin matalaotsainen jeesusapina!- yhteistäkin
Mistä muusta sitä tyhmä voi olla tyhmä kuin päästään?
Muista kuitenkin, että ateistilla ja muslimilla on yhteinen vihollinen:) - Provo Gator
yhteistäkin kirjoitti:
Muista kuitenkin, että ateistilla ja muslimilla on yhteinen vihollinen:)Sinulla on pahasti tähtäin hukassa. Kristityilla ja muslimeilla ON yhteinen vihollinen: Jumala!
Millä logiikalla kristitty on ateistin vihollinen? Minä en kritisoi ihmistä joka uskoo, vaan hänen ajatusmaailmaansa.
Kristitty taas halveksii ateistia, ei ateistin aatetta. Miten hän siihen pystyisikään, koska hänelle jo sana ateismi on avoin portti helvettiin, ajatus maailmasta ilman jumalaa, joten ihminen joka on ATEISTI, TÄYTYY olla lähtökohdaltaan paha.
Ateisti kyseenalaistaa uskovaisen mielen: Oletko tyhmä, koska uskot A:han, jota ei todennäköisesti ole. Uskovaisen premissi on A, joten hänen Non sequitur on B= A on tosi, joten sinä olet PAHA, koska et hyväksy premissiä A.
Muslimin ja kristityn molempien premissi on A, mutta myöskin sen non sequitur, sinun A onkin B joka on paha.
Summasummarum: Kristitty EI ole ateistin vihollinen, SOKEA usko on. - Kuk regus susej
yhteistäkin kirjoitti:
Muista kuitenkin, että ateistilla ja muslimilla on yhteinen vihollinen:)"Muista kuitenkin, että ateistilla ja muslimilla on yhteinen vihollinen:)"
Kuten myös kristityllä ja muslimilla.
aivan kuten joka toinen on keskimääräistä tyhmempi. Jossa porukassa teitä on enemmän kuin siinä toisessa.
Väkivaltauskonnon vaihtuminen yhdestä vuohipaimenten tarinasta toiseksi ei sinänsä menoa muuta, muistellaanpa vaikka pimeää keskiaikaa jolloin nykyinen tiede säilyi ja kehityi muslimien ansioista, krisuhihujen ponnsiteluista huolimatta.
Suurin riski liittyy islamin ja valtionhallinnon kytköksiin, siihenkin meillä valtionkirkon suomessa on vielä matkaa :D- vähenee
"Väkivaltauskonnon vaihtuminen yhdestä vuohipaimenten tarinasta toiseksi ei sinänsä menoa muuta"
Niinhän sinä luulet. Eihän Iranin ja Suomen "menossa" mitään eroa ole. Jos nyt jotain pientä "säätöä" tarvitaankin, niin ei se ainakaan uskontojen eroista johdu:D
"Suurin riski liittyy islamin ja valtionhallinnon kytköksiin"
Aivan, ja missään islam ja valtio eivät ole kytköksissä, joten riskiäkään ei ole;) vähenee kirjoitti:
"Väkivaltauskonnon vaihtuminen yhdestä vuohipaimenten tarinasta toiseksi ei sinänsä menoa muuta"
Niinhän sinä luulet. Eihän Iranin ja Suomen "menossa" mitään eroa ole. Jos nyt jotain pientä "säätöä" tarvitaankin, niin ei se ainakaan uskontojen eroista johdu:D
"Suurin riski liittyy islamin ja valtionhallinnon kytköksiin"
Aivan, ja missään islam ja valtio eivät ole kytköksissä, joten riskiäkään ei ole;)"Eihän Iranin ja Suomen "menossa" mitään eroa ole. Jos nyt jotain pientä "säätöä" tarvitaankin, niin ei se ainakaan uskontojen eroista johdu:D "
Jepulis, osuit naulan kantaan. Olen muuten vieraillut Iranissa, joten sattumoisin minulla on asiaan hiukan omakohtaista näkemystäkin.- pipi?
Nas.se kirjoitti:
"Eihän Iranin ja Suomen "menossa" mitään eroa ole. Jos nyt jotain pientä "säätöä" tarvitaankin, niin ei se ainakaan uskontojen eroista johdu:D "
Jepulis, osuit naulan kantaan. Olen muuten vieraillut Iranissa, joten sattumoisin minulla on asiaan hiukan omakohtaista näkemystäkin.Vai että ihan sattumoisin tuli näkemystä. Että pitikin "sattua":D
- Tieteen kehitys
Sitten noilla muslimeillakin loppui? Samoin kun kristityillä? Jos muslimit lisääntyvät enemmistöksi eu:ssa, minkälaiseksi kuvittelet ateistien mahdollisuuden kritisoida satu-uskontoja? Naiset tuntuvat jostain syystä haluavan lisää satuihin uskovia suomeen hinnalla millä hyvänsä. Varustaudu tulevaisuuteen hankkimalla burkha. Se ei ole vielä ajankohtainen, mutta tällä vauhdilla minkälaiseksi katainen-vanhanen-thors-rkp-kom-vihr-sos on tulevaisuutta visioinut, tilanne saattaa olla päällä jo ennen vuotta 2040. Ateisteilla ei tule olemaan hauskaa.
- Muslimiin
Nas.se kirjoitti:
"Eihän Iranin ja Suomen "menossa" mitään eroa ole. Jos nyt jotain pientä "säätöä" tarvitaankin, niin ei se ainakaan uskontojen eroista johdu:D "
Jepulis, osuit naulan kantaan. Olen muuten vieraillut Iranissa, joten sattumoisin minulla on asiaan hiukan omakohtaista näkemystäkin.Ok, sorry en ole ymmärtänyt. Tämä selventää tilannetta. Kristinusko on paljon pahempi ja vaarallisempi kuin islamin usko. Islamin uskoinen on ateistin kaveri. Kristitty ei ole ateistin kaveri vaan vihollinen. Toivottavasti kuitenkin Iranissa tapahtuu murtautuminen ulos islamin piinaavasta kuristusotteesta. Iranilla taitaa olla islamilaisista maista siihen edes jonkinlaiset edellytykset. Sitä odottaessa.
- Kössönöm
Tieteen kehitys kirjoitti:
Sitten noilla muslimeillakin loppui? Samoin kun kristityillä? Jos muslimit lisääntyvät enemmistöksi eu:ssa, minkälaiseksi kuvittelet ateistien mahdollisuuden kritisoida satu-uskontoja? Naiset tuntuvat jostain syystä haluavan lisää satuihin uskovia suomeen hinnalla millä hyvänsä. Varustaudu tulevaisuuteen hankkimalla burkha. Se ei ole vielä ajankohtainen, mutta tällä vauhdilla minkälaiseksi katainen-vanhanen-thors-rkp-kom-vihr-sos on tulevaisuutta visioinut, tilanne saattaa olla päällä jo ennen vuotta 2040. Ateisteilla ei tule olemaan hauskaa.
jaksat aina vaan jatkaa tuota yleistystäsi. Miksi naiset haluaisivat tänne alistususkontoa?
- ertert
Muslimiin kirjoitti:
Ok, sorry en ole ymmärtänyt. Tämä selventää tilannetta. Kristinusko on paljon pahempi ja vaarallisempi kuin islamin usko. Islamin uskoinen on ateistin kaveri. Kristitty ei ole ateistin kaveri vaan vihollinen. Toivottavasti kuitenkin Iranissa tapahtuu murtautuminen ulos islamin piinaavasta kuristusotteesta. Iranilla taitaa olla islamilaisista maista siihen edes jonkinlaiset edellytykset. Sitä odottaessa.
"Islamin uskoinen on ateistin kaveri."
Niinkuin esimerkiksi näiden ateistien kaveri: Salman Rushdie, Ayaan Hirsi Ali ja Theo van Gogh. Muslimiin kirjoitti:
Ok, sorry en ole ymmärtänyt. Tämä selventää tilannetta. Kristinusko on paljon pahempi ja vaarallisempi kuin islamin usko. Islamin uskoinen on ateistin kaveri. Kristitty ei ole ateistin kaveri vaan vihollinen. Toivottavasti kuitenkin Iranissa tapahtuu murtautuminen ulos islamin piinaavasta kuristusotteesta. Iranilla taitaa olla islamilaisista maista siihen edes jonkinlaiset edellytykset. Sitä odottaessa.
palstan hihhuleille yleensä.
Kysymyshän ei niinkään ole siitä mikä näistä kolmesta lähi-idän uskonnosta on parempi tai huonompi, samaa paskaa ne ovat kaikki.
Kysymyksessä on hihhulin tapa toimia, se on aina sama, vain ympäristö luo sille rajoitteita.
Iranilaisistakaan kolmasosa ei ole taikauskoisia, silti he ja myös taikauskoiset, elävät diktatuurissa. Jonka yhtenä koossapitävänä voimana on hihhuleiden hallinnan mahdollisuus myös uskonnon keinoin.
Niin. Minulla ei ole suhdetta muslimiin. Ad hominem kusi taas.- putput.
Nas.se kirjoitti:
palstan hihhuleille yleensä.
Kysymyshän ei niinkään ole siitä mikä näistä kolmesta lähi-idän uskonnosta on parempi tai huonompi, samaa paskaa ne ovat kaikki.
Kysymyksessä on hihhulin tapa toimia, se on aina sama, vain ympäristö luo sille rajoitteita.
Iranilaisistakaan kolmasosa ei ole taikauskoisia, silti he ja myös taikauskoiset, elävät diktatuurissa. Jonka yhtenä koossapitävänä voimana on hihhuleiden hallinnan mahdollisuus myös uskonnon keinoin.
Niin. Minulla ei ole suhdetta muslimiin. Ad hominem kusi taas."Niin. Minulla ei ole suhdetta muslimiin. Ad hominem kusi taas."
Niin. Islamissa homoilu ja transuilu on lailla kielletty. - T i e t ä ä
Kössönöm kirjoitti:
jaksat aina vaan jatkaa tuota yleistystäsi. Miksi naiset haluaisivat tänne alistususkontoa?
Kysy ylemmiltä tovereiltasi. He valaisevat. Ja hommaa burkha, voit alkaa sovittelemaan sitä pikkuhiljaa päällesi. Sossussa voitte yhdessä muiden tanttojen kanssa tutkiskella moniväristä burkha muotia.
- Kössönöm
T i e t ä ä kirjoitti:
Kysy ylemmiltä tovereiltasi. He valaisevat. Ja hommaa burkha, voit alkaa sovittelemaan sitä pikkuhiljaa päällesi. Sossussa voitte yhdessä muiden tanttojen kanssa tutkiskella moniväristä burkha muotia.
Kaltaisesti ovat olleet kristinuskon aivopestävinä niin kauan, että ette näköjään ymmärrä, että on olemassa ihmisiä, joita jumalharha ei kahlitse.
- T i e t ä ä
Kössönöm kirjoitti:
Kaltaisesti ovat olleet kristinuskon aivopestävinä niin kauan, että ette näköjään ymmärrä, että on olemassa ihmisiä, joita jumalharha ei kahlitse.
Ainoa ero on se, että ideolgia uskoosi ei kuulu satujumalan olemassa olo. Mikä sekin on toki laskettava jo suureksi edistykseksi.
- Kössönöm
se, mikä vajakeilla yleensä. Oletetaan, että uskonto periytyy ja tilastoidaan ihmiset sen mukaan mikä perheen mies on uskonnoltaan.
"Britannian muslimiväestö kasvaa nopeasti
31.1.2009 11:56
Muslimien määrä Britanniassa on kasvanut nopeasti viime vuosina.
Viimeisen neljän vuoden aikana islaminuskoisten määrä Britanniassa on kasvanut yli puolella miljoonalla, kertoi brittilehti Times lauantaina."
- Siis juuri tätä. Kuka määrittelee muslimin? Perhe, suku... Onko yksivuotias Zahra muslimi? On tietenkin, koska hänen isänsä on, vaikka Zahra ei koko jutusta mitään tajua.
"Britannian tilastolaitoksen Timesille kokoamien tietojen mukaan Britanniassa oli vuoden 2004 lopulla 2,4 miljoonaa islaminuskoista. Muslimien määrä kasvaa kymmenkertaista vauhtia verrattuna muuhun väestöön."
- Samaa paskaa. Milloin on puhuttu ateisteista tähän tyyliin? Milloin on sanottu, että ateistiperheet vähenevät, tai ateistiperheet tekevät sitä tätä tai tuota. Ei ateisteja käsitellä perheenä minään samankaltaisena joukkona. Miksi siis muslimeja näin käsitellään?
"Asiantuntijoiden mukaan syitä tähän ovat maahanmuutto, muslimien keskuudessa vallitseva korkeampi syntyvyys sekä kääntyminen muista uskontokunnista islamiin."
- Tuossa nyt jo ilmaistiin kääntyminen muslimiksi, mutta ilman muuta yleensä puhutaan pikkuvauvoistakin muslimeina, vaikka he eivät sitä voi edes olla.
"Oxfordin yliopiston professori David Coleman uskoo, että muslimien määrän kasvu vaikuttaa myös heidän vaikutusmahdollisuuksiensa lisääntymiseen Britanniassa."
- Samaa paskaa jälleen kerran.
"- Heidän mielipiteitään täytyy kuulla, ja niihin tulee kiinnittää huomiota, Coleman sanoi Timesin haastattelussa."
- Kenen? Niiden muslimeiksi leimattujen lapsienko?- Hezekielimieli
Meille täällä mikä mielestäsi oikein on kiihkoateisti? :D
sanankäyttösi on huvittava! :) - määrittelet?
"- Siis juuri tätä. Kuka määrittelee muslimin? Perhe, suku... Onko yksivuotias Zahra muslimi? On tietenkin, koska hänen isänsä on, vaikka Zahra ei koko jutusta mitään tajua."
Kyllä yksi vuotias Zahra on vanhempiensa mielestä muslimi. Kun Zahra kasvaa on hän itsensäkin mielestä muslimi. Kun Zahrasata tulee täysi-ikäinen on hän yhteiskunnankin mielestä muslimi. Näin se kuvio pääsääntöisesti menee. Poikkeuksiakin toki on, mutta niillä ei ole merkitystä.
Sinä et vaan ymmärrä islamista mitään.
Islamista ei ole samanlaista pois pääsyä kuin esim. evlut.kirkosta.
"- Tuossa nyt jo ilmaistiin kääntyminen muslimiksi, mutta ilman muuta yleensä puhutaan pikkuvauvoistakin muslimeina, vaikka he eivät sitä voi edes olla."
Islamin käsityksen mukaan jokainen syntyy muslimiksi, sinäkin arvon Kössönöm.
Sinä et ateistina voi määritellä islamia, sen tekevät muslimit itse.
Ongelmasi on siinä, että tarkastelet asioita omaksumastasi länsimaisesta vihervasemmistolaisesta näkökulmasta. Kaikki eivät kaikkialla tee niin, eikä kaikille merkitse sinun mielipiteesi yhtään mitään. Tämä tulisi sinunkin ymmärtää. - Aloittaja.
Hezekielimieli kirjoitti:
Meille täällä mikä mielestäsi oikein on kiihkoateisti? :D
sanankäyttösi on huvittava! :)Sinä olet kiihkoateisti. Kiihkoateisti on sellainen joka:
- hermostuu jokaisesta vasta-argumentista.
- on itse aina oikeassa ja hihut väärässä.
- puolustaa ateismia 24/7
- hyökkää jokaista "väärää" mielipidettä vastaan kiivaasti.
- siirtyy henkilökohtaisuuksiin hävitessään väittelyn
- vihaa enimmäkseen kristinuskoa ja puolustaa tilanteen mukaan muita uskontoja, jos toinen vastapuoli on kristinusko.
- halveksii toisinajattelevia.
- asettuu Koraanin puolelle Raamattua vastaan.
- näkee suunnattomasti vaivaa todistaakseen hihun tyhmäksi.
- huumorintajuton
-jne jne..
Siinä sinulle lisää "huvittavaa sanankäyttöä"
- - ertert
Aloittaja. kirjoitti:
Sinä olet kiihkoateisti. Kiihkoateisti on sellainen joka:
- hermostuu jokaisesta vasta-argumentista.
- on itse aina oikeassa ja hihut väärässä.
- puolustaa ateismia 24/7
- hyökkää jokaista "väärää" mielipidettä vastaan kiivaasti.
- siirtyy henkilökohtaisuuksiin hävitessään väittelyn
- vihaa enimmäkseen kristinuskoa ja puolustaa tilanteen mukaan muita uskontoja, jos toinen vastapuoli on kristinusko.
- halveksii toisinajattelevia.
- asettuu Koraanin puolelle Raamattua vastaan.
- näkee suunnattomasti vaivaa todistaakseen hihun tyhmäksi.
- huumorintajuton
-jne jne..
Siinä sinulle lisää "huvittavaa sanankäyttöä"
-Siinä taas tuli esille, kuinka himmeä ennakkoluuloisen hihun kuuppa on.
- Aloittaja.
ertert kirjoitti:
Siinä taas tuli esille, kuinka himmeä ennakkoluuloisen hihun kuuppa on.
Kiitos, samoin.
- Kössönöm
määrittelet? kirjoitti:
"- Siis juuri tätä. Kuka määrittelee muslimin? Perhe, suku... Onko yksivuotias Zahra muslimi? On tietenkin, koska hänen isänsä on, vaikka Zahra ei koko jutusta mitään tajua."
Kyllä yksi vuotias Zahra on vanhempiensa mielestä muslimi. Kun Zahra kasvaa on hän itsensäkin mielestä muslimi. Kun Zahrasata tulee täysi-ikäinen on hän yhteiskunnankin mielestä muslimi. Näin se kuvio pääsääntöisesti menee. Poikkeuksiakin toki on, mutta niillä ei ole merkitystä.
Sinä et vaan ymmärrä islamista mitään.
Islamista ei ole samanlaista pois pääsyä kuin esim. evlut.kirkosta.
"- Tuossa nyt jo ilmaistiin kääntyminen muslimiksi, mutta ilman muuta yleensä puhutaan pikkuvauvoistakin muslimeina, vaikka he eivät sitä voi edes olla."
Islamin käsityksen mukaan jokainen syntyy muslimiksi, sinäkin arvon Kössönöm.
Sinä et ateistina voi määritellä islamia, sen tekevät muslimit itse.
Ongelmasi on siinä, että tarkastelet asioita omaksumastasi länsimaisesta vihervasemmistolaisesta näkökulmasta. Kaikki eivät kaikkialla tee niin, eikä kaikille merkitse sinun mielipiteesi yhtään mitään. Tämä tulisi sinunkin ymmärtää.että muut määrittelevät ihmisen uskonnon. Minä olen ateisti, vaikka vanhempani olivat kristittyjä. Eipä periytynyt jumalharha.
"Islamin käsityksen mukaan jokainen syntyy muslimiksi, sinäkin arvon Kössönöm."
- Ihan se ja sama mitä jotkut hihhulit ajattelevat. Sinunlaisillesi joidenkin sanomiset ovat sama kuin laki. Hyvä juttu, että maailma on kehittynyt parempaan suuntaan kaltaisistasi hihhuleista huolimatta.
"Sinä et ateistina voi määritellä islamia, sen tekevät muslimit itse."
- En minä islamia määrittelekään. Sanoin vaan, että ei vauvaa voi sanoa muslimiksi, koska ei vauva tajua mitä se tarkoittaa.
"Ongelmasi on siinä, että tarkastelet asioita omaksumastasi länsimaisesta vihervasemmistolaisesta näkökulmasta."
- Ei siinä ole mitään ongelmaa. Vasemmistolaisuus on sitä, että pidetään huolta kanssaihmisistä kvartaalitaloutta vastaan. Ja vihreys tarkoittaa sitä, että kannetaan huolta luonnosta sitä kaikentuhoavaa kapitalismia ja voiton maksimointia vastaa.
"Kaikki eivät kaikkialla tee niin, eikä kaikille merkitse sinun mielipiteesi yhtään mitään. Tämä tulisi sinunkin ymmärtää."
- Voit vaikka paskoa siihen turbaaniisi, ihan sama. - kiihtyä?
Kössönöm kirjoitti:
että muut määrittelevät ihmisen uskonnon. Minä olen ateisti, vaikka vanhempani olivat kristittyjä. Eipä periytynyt jumalharha.
"Islamin käsityksen mukaan jokainen syntyy muslimiksi, sinäkin arvon Kössönöm."
- Ihan se ja sama mitä jotkut hihhulit ajattelevat. Sinunlaisillesi joidenkin sanomiset ovat sama kuin laki. Hyvä juttu, että maailma on kehittynyt parempaan suuntaan kaltaisistasi hihhuleista huolimatta.
"Sinä et ateistina voi määritellä islamia, sen tekevät muslimit itse."
- En minä islamia määrittelekään. Sanoin vaan, että ei vauvaa voi sanoa muslimiksi, koska ei vauva tajua mitä se tarkoittaa.
"Ongelmasi on siinä, että tarkastelet asioita omaksumastasi länsimaisesta vihervasemmistolaisesta näkökulmasta."
- Ei siinä ole mitään ongelmaa. Vasemmistolaisuus on sitä, että pidetään huolta kanssaihmisistä kvartaalitaloutta vastaan. Ja vihreys tarkoittaa sitä, että kannetaan huolta luonnosta sitä kaikentuhoavaa kapitalismia ja voiton maksimointia vastaa.
"Kaikki eivät kaikkialla tee niin, eikä kaikille merkitse sinun mielipiteesi yhtään mitään. Tämä tulisi sinunkin ymmärtää."
- Voit vaikka paskoa siihen turbaaniisi, ihan sama."että muut määrittelevät ihmisen uskonnon. Minä olen ateisti, vaikka vanhempani olivat kristittyjä. Eipä periytynyt jumalharha."
Kristinuskossa on eri pelisäännöt kuin islamissa.
Kuten sanoin, Suomessa voit itse vapaasti tehdä pääätöksen mihin uskonnolliseen yhdyskuntaan kuulut, vai kuulutko mihinkään.
Islamissa ei toimita näin.
""Islamin käsityksen mukaan jokainen syntyy muslimiksi, sinäkin arvon Kössönöm."
- Ihan se ja sama mitä jotkut hihhulit ajattelevat. Sinunlaisillesi joidenkin sanomiset ovat sama kuin laki. Hyvä juttu, että maailma on kehittynyt parempaan suuntaan kaltaisistasi hihhuleista huolimatta."
Se on niin kauan sama mitä hihhulit ajattelevat ken he eivät ole vallassa. Mutta kun "hihhulismilla" on poliittinen valta, sinulta ei kysytä haluatko kuulua johonkin vai et.
Jos vaihtoehtoja tarjotaan, ne ovat usein huonompia.
Joidenkin sanomiset ovat myös sinun laki ->eduskunta.
""Sinä et ateistina voi määritellä islamia, sen tekevät muslimit itse."
- En minä islamia määrittelekään. Sanoin vaan, että ei vauvaa voi sanoa muslimiksi, koska ei vauva tajua mitä se tarkoittaa."
Kyllä sinä määrittelet, jos väität ettei muslimiperheeseen syntynyt Zahra ole muslimi, vaikka islam selvästi sanoo Zahran olevan muslimi.
Islam ei lähde sinun kanssa samasta ajatuksesta, että Zahran täytyisi ymmärtää olevansa muslimi.
Sinä määrittelen sen niin että Zahra ei ole muslimi, mutta islam määrittelee sen toisin. Näin se vain on, sorry.
""Ongelmasi on siinä, että tarkastelet asioita omaksumastasi länsimaisesta vihervasemmistolaisesta näkökulmasta."
- Ei siinä ole mitään ongelmaa. Vasemmistolaisuus on sitä, että pidetään huolta kanssaihmisistä kvartaalitaloutta vastaan. Ja vihreys tarkoittaa sitä, että kannetaan huolta luonnosta sitä kaikentuhoavaa kapitalismia ja voiton maksimointia vastaa."
Kyllä siinä ongelmaa on riittämiin, kun toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäistä.
Vasemmistolaisuus toimii teoriassa joten kuten, käytännössä ei ollenkaan. Aivan kuten kommunismin ja ateismin fuusiolle rakennetut hallintajärjestelmätkin)
Suomalainen vasemmistolaisuus noukkisi rusinat pullasta jättäen poliittisen vastuun toisille. Onneksi vasemmistolaisuus on älymystössä jo haudattu.
Nyky vihreys tarkoittaa ennemminkin vastuutonta maahanmuuttopolitiikkaa ja rasismia suomalaisuutta kohtaan sekä antisemitismiä. Tästä on paljon näyttöä viimeajoilta.
""Kaikki eivät kaikkialla tee niin, eikä kaikille merkitse sinun mielipiteesi yhtään mitään. Tämä tulisi sinunkin ymmärtää."
- Voit vaikka paskoa siihen turbaaniisi, ihan sama."
Voisin paskoakin, jos olisi turbaani. - Kössönöm
kiihtyä? kirjoitti:
"että muut määrittelevät ihmisen uskonnon. Minä olen ateisti, vaikka vanhempani olivat kristittyjä. Eipä periytynyt jumalharha."
Kristinuskossa on eri pelisäännöt kuin islamissa.
Kuten sanoin, Suomessa voit itse vapaasti tehdä pääätöksen mihin uskonnolliseen yhdyskuntaan kuulut, vai kuulutko mihinkään.
Islamissa ei toimita näin.
""Islamin käsityksen mukaan jokainen syntyy muslimiksi, sinäkin arvon Kössönöm."
- Ihan se ja sama mitä jotkut hihhulit ajattelevat. Sinunlaisillesi joidenkin sanomiset ovat sama kuin laki. Hyvä juttu, että maailma on kehittynyt parempaan suuntaan kaltaisistasi hihhuleista huolimatta."
Se on niin kauan sama mitä hihhulit ajattelevat ken he eivät ole vallassa. Mutta kun "hihhulismilla" on poliittinen valta, sinulta ei kysytä haluatko kuulua johonkin vai et.
Joidenkin sanomiset ovat myös sinun laki ->eduskunta.
""Sinä et ateistina voi määritellä islamia, sen tekevät muslimit itse."
- En minä islamia määrittelekään. Sanoin vaan, että ei vauvaa voi sanoa muslimiksi, koska ei vauva tajua mitä se tarkoittaa."
Kyllä sinä määrittelet, jos väität ettei muslimiperheeseen syntynyt Zahra ole muslimi, vaikka islam selvästi sanoo Zahran olevan muslimi.
Islam ei lähde sinun kanssa samasta ajatuksesta, että Zahran täytyisi ymmärtää olevansa muslimi.
Sinä määrittelen sen niin että Zahra ei ole muslimi, mutta islam määrittelee sen toisin. Näin se vain on, sorry.
""Ongelmasi on siinä, että tarkastelet asioita omaksumastasi länsimaisesta vihervasemmistolaisesta näkökulmasta."
- Ei siinä ole mitään ongelmaa. Vasemmistolaisuus on sitä, että pidetään huolta kanssaihmisistä kvartaalitaloutta vastaan. Ja vihreys tarkoittaa sitä, että kannetaan huolta luonnosta sitä kaikentuhoavaa kapitalismia ja voiton maksimointia vastaa."
Kyllä siinä ongelmaa on riittämiin, kun toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäistä.
Vasemmistolaisuus toimii teoriassa joten kuten, käytännössä ei ollenkaan. Aivan kuten kommunismin ja ateismin fuusiolle rakennetut hallintajärjestelmätkin)
Suomalainen vasemmistolaisuus noukkisi rusinat pullasta jättäen poliittisen vastuun toisille. Onneksi vasemmistolaisuus on älymystössä jo haudattu.
Nyky vihreys tarkoittaa ennemminkin vastuutonta maahanmuuttopolitiikkaa ja rasismia suomalaisuutta kohtaan sekä antisemitismiä. Tästä on paljon näyttöä viimeajoilta.
""Kaikki eivät kaikkialla tee niin, eikä kaikille merkitse sinun mielipiteesi yhtään mitään. Tämä tulisi sinunkin ymmärtää."
- Voit vaikka paskoa siihen turbaaniisi, ihan sama."
Voisin paskoakin, jos olisi turbaani."Kristinuskossa on eri pelisäännöt kuin islamissa."
- Myönnät uskonnot peliksi. Pojot siitä.
"Suomessa voit itse vapaasti tehdä pääätöksen mihin uskonnolliseen yhdyskuntaan kuulut, vai kuulutko mihinkään.
Islamissa ei toimita näin"
- Suomessa Suomen lain mukaan voi täysi-ikäinen itse valita uskontokuntansa, tai niihin kuulumattomuutensa.
"Mutta kun "hihhulismilla" on poliittinen valta, sinulta ei kysytä haluatko kuulua johonkin vai et.
Joidenkin sanomiset ovat myös sinun laki ->eduskunta."
- Voi vajakkiuden määrää! Voi pikku krisupelleä kun nyt niin täytyy uhkailla islamin invaasiolla, kun omasta vajakin kotikirkosta alkaa porukka häipyä. Ihanko tosissasi olet sitä mieltä, että ihan tuota pikaa aletaan eduskunnassa säätää sharialakeja.
"Vasemmistolaisuus toimii teoriassa joten kuten, käytännössä ei ollenkaan."
- Muistele tuota väittämääsi kun lähdet palkalliselle kesälomalle tai sairaslomalle tai saat AY-neuvotteluissa sovitun palkankorotuksen.....
"Nyky vihreys tarkoittaa ennemminkin vastuutonta maahanmuuttopolitiikkaa ja rasismia suomalaisuutta kohtaan sekä antisemitismiä."
- Vihreä liitto on ensi sijassa ympäristöpuolue. Loppukappaleen perusteella voinkin sanoa, että kuse kipaasi. - Älä hermostu
Kössönöm kirjoitti:
"Kristinuskossa on eri pelisäännöt kuin islamissa."
- Myönnät uskonnot peliksi. Pojot siitä.
"Suomessa voit itse vapaasti tehdä pääätöksen mihin uskonnolliseen yhdyskuntaan kuulut, vai kuulutko mihinkään.
Islamissa ei toimita näin"
- Suomessa Suomen lain mukaan voi täysi-ikäinen itse valita uskontokuntansa, tai niihin kuulumattomuutensa.
"Mutta kun "hihhulismilla" on poliittinen valta, sinulta ei kysytä haluatko kuulua johonkin vai et.
Joidenkin sanomiset ovat myös sinun laki ->eduskunta."
- Voi vajakkiuden määrää! Voi pikku krisupelleä kun nyt niin täytyy uhkailla islamin invaasiolla, kun omasta vajakin kotikirkosta alkaa porukka häipyä. Ihanko tosissasi olet sitä mieltä, että ihan tuota pikaa aletaan eduskunnassa säätää sharialakeja.
"Vasemmistolaisuus toimii teoriassa joten kuten, käytännössä ei ollenkaan."
- Muistele tuota väittämääsi kun lähdet palkalliselle kesälomalle tai sairaslomalle tai saat AY-neuvotteluissa sovitun palkankorotuksen.....
"Nyky vihreys tarkoittaa ennemminkin vastuutonta maahanmuuttopolitiikkaa ja rasismia suomalaisuutta kohtaan sekä antisemitismiä."
- Vihreä liitto on ensi sijassa ympäristöpuolue. Loppukappaleen perusteella voinkin sanoa, että kuse kipaasi.Vaikka puolueita ja idelogioita arvostellaan. Jonain päivänä sinäkin huomaat, että nekin perustuvat samaan paskaan kuin kaikki uskonnot. Kaikki taitavat mitata ihmisen arvon jollain mittarilla ja se mittari on näyttäisi aina työ jota ihminen tekee systeemin (usko/aate/puolue/yhtiö/valtio) eteen. Ihminen on systeemeissä vain tuottamassa hyötyä korkeammassa asemassa oleville tyypeille. Pyramidi toimii ja voi hyvin. Jotkut havaisevat asioita jotkut uskovat mitä heille kerrotaan. Ateistien luulisi omaavan jonkinlaista immuniteettia näitä vallanpitäjiä kohtaan. Mutta näin ei ehkä ole?
- Kössönöm
Älä hermostu kirjoitti:
Vaikka puolueita ja idelogioita arvostellaan. Jonain päivänä sinäkin huomaat, että nekin perustuvat samaan paskaan kuin kaikki uskonnot. Kaikki taitavat mitata ihmisen arvon jollain mittarilla ja se mittari on näyttäisi aina työ jota ihminen tekee systeemin (usko/aate/puolue/yhtiö/valtio) eteen. Ihminen on systeemeissä vain tuottamassa hyötyä korkeammassa asemassa oleville tyypeille. Pyramidi toimii ja voi hyvin. Jotkut havaisevat asioita jotkut uskovat mitä heille kerrotaan. Ateistien luulisi omaavan jonkinlaista immuniteettia näitä vallanpitäjiä kohtaan. Mutta näin ei ehkä ole?
lähti työväen tarpeista. Uskonnot ovat lähteneet vallanhaluisten tarpeista.
Jospa et nyt viitsisi alkaa vanhalle karttakeppiä heiluttelemaan.
Muista sitten kun lähdet palkallista vuosilomaasi viettämään, ketkä sen ovat sinulle järjestäneet.
Sellaiset asiat, joita pidät nykyään itsestään selvinä ovat pitkien taistelujen tuloksia.
äänioikeus
sukupuolten tasa-arvo
vuosilomat
palkalliset sairaus-äitiys-isyyslomat
ilmainen kouluruokailu
kansaneläke
työeläke
ilmainen peruskoulu
sosiaalihuolto
työttömyyskorvaus
julkinen terveydenhuolto
vanhustenhoito
USKONNONVAPAUS
Mietipä näiden asioiden suhteen tätäkin yhteiskuntaa sata vuotta taaksepäin. Nämä listaamani asiat eivät taatusti ole lähteneet yhteiskunnassa korkeammissa asemassa olleilta.
- Runoilija Rane
Ateismi elää ja voi hyvin ikuisesti! sillä se on uskonnot jotka kuihtuvat ja vaihtuvat!
Toivon mukaan täällä kävisi samoin.
Mun puolesta vaikka joka ikinen ihminen Musliimiksi niin päästään ainakin eroon nykyisistä krisseistä.
Olisi muuten Ateistit viimeiset käännetyt.
Revi siitä hihhuli....perustella miksi ateisti on mielestäsi vain kristinuskon jumalaan uskomaton henkilö? Onko tämä ihan vain henkilökohtainen väärinkäsityksesi vai kuulutko johonkin lahkoon, joka näin opettaa?
Vaikea käsittää ajatuksenjuoksuasi. Miksi yksi uskonto olisi vähemmän paskaa kuin muut?- Atte Ateisti
"Tärkeintähän kuitenkin on toteuttaa sananvapautta kristinuskoa vastaan, vai mitä? "
Mikä vaihtoehdoksi?
Tekeytyä krisseliksi mahdollisimman pitkään,etteivät kirkon erotilastot näyttäisi niin pahoilta lisääntyneen muslimiväestön rinnalla?
Ei "Ateistit turpa kiinni tai muslimit tulee!"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144