Olen rakastunut rapunaiseen. Se on ihanaa.
Rakastan hänen surumielistä ilmettään hänen kasvoillaan.
Rakastan hänen ilmeitään. Ne eivät ole koskaan täysin samat.
Rakastan hänen upeaa persoonallisuuttaan.
Rakastan hänen mielikuvitustaan
Rakastan hänen huomaavaisuuttaan
Rakastan hänen silmiään
Rakastan hänessä vaikka mitä. Näin kaksosmiehenä sanoen; olen onnellinen, että sain naisekseni rapunaisen.
Rapunaiset, te jaksatte aina yllättää! Kiitos että ootte olemassa!
ravun rakkaus
2
1381
Vastaukset
- minäkin rapu
kiitos siitä että olet onnellinen meistä.joku sentään osaa arvostaa ja vieläpä sen kaikelle kansalle kuuluttaa :)) mukavaa kevään odotusta sille ja onnea suhteellenne!!
- ahpe
Teki niin hyvää lukea tuo ylistys-runo, sitä kun itse ei liioin kuule oman miehen ihailevia kommentteja. Kyllä me Ravut varmasti olemme tuollaisia huomaavaisia ja huolehtivaisia, usein toista enemmän kuin itseä ajattelevia. Oma poikani on Kaksonen ja hänen luonteensa on hyvin sopiva minun luonteeni kanssa. Lapsenlapseni on samaa merkkiä. Hän on vanhemmilleen joskus hyvinkin oikukas, mutta mummun kanssa on aina hauskaa ja keksimme puuhailua ja juttuja vaikka kuinka paljon. Neitsyt-mieheni kanssa tulemme toimeen hyvin, mutta emme pysty ilman pientä hankausta yhteistyöhön, kai kumpikin on sellainen omantiensä kulkija, haluaa puuhata paljon yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194