vm.-90-96.
Olen hankkimassa edellä mainituuta autoa, mihin kannattaa kiinnittää huomio käytetyssä.
Joko ko. malleissa koneet kestävät, aiemmissa lienee ollut ainakin kansiongelmaa ja jotain heikkouksia vaihteistoissa, mistä Vm. lähtien ongelmat ovat poistettu/korjattu.
Pajero
1
427
Vastaukset
- tietäjä.
Vaihteisto vahvistettiin 1.Gen mallin lopussa, 89-90, niin sanotuksi Canter(kuorma-auto) pohjaiseksi lootaksi. Tätä ennen laatikko oli peräisin Galantista. Tosin, kyllä laatikon kuin laatikon mistä tahansa autosta voi rikkoa väärällä käytölla.
Moottorit, 2,8 voisi olla se kestävämpi ja se oli muistaakseni jo ketjulla? Joku voisi vielä varmistaa tuon tiedon. Onhan siinä myös selvästi enemmän ruutia kuin pienemmässä.
Eikai pajeron moottorit erityisen heikkoja ole koskaan olleet, mutta alumiinikantinen moottori, jos lämmön ei anneta tasaantua kovan vaikkapa kärryn vedon jälkeen, koituu siitä pitkällä aikavälillä ongelmia. Kaikissa alumiiniknatisissa tämä juttu, ei ole mitenkään erityinen mitsujen ongelma, vaan kaikkien saman tyyppisten koneiden ongelma, myös mm. toyotan. Tosin onkai siihen silti tullut kehitystä kun uudempiin tullaan. Oikealla käytöllä sen iäksi voisi olettaa ainakin sen 400tkm, ovat kestäneet huomattavasti pitempäänkin.
Täältä löydät kuitenkin lisäinfoa.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410