näpyt rintojen välissä

fyfi

Osaisikohan joku neuvoa minua.. Minulla on ollut jo useamman vuoden ajan näppyjä rintojen välissä. Näpyt näkyvät "kohoumina", mutta eivät punoita. Kasvojeni ihossa ei ole juurikaan epäpuhtauksia. Rintojen välissä olevat näpyt eivät ole ilmeisesti finnejä eikä mustapäitäkään, mutta ovat kuitenkin joskus puristeltavissa. Joskus suihkun jälkeen niitä tosiaan voi puristella (tuskalla ja vaivalla) ja silloin näpyn sisältä tulee ns. nauhamaista valkoista "tavaraa". Olisiko kenelläkään vastaavanlaista kokemusta tai muuten vain neuvoja, mitä näpyille voisi tehdä.

7

7840

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • algier

hei!
      itselläni oli myös yhteen aikaan tällaisia näppyjä, kunnes tajusin että ainakin minulla niihin oli yksinkertainen syy. söin paljon keksejä tms. ja söin usein sohvalla, ja paidankauluksesta tippui joskus muruja tms. rintaliivien ja ihon väliin. (yäk) ne jäivät tiukkaan otteeseen sinne jumiin ja hankasivat ja tuottivat epäpuhtauksia. rintaliivejäkään en hysteerisellä vauhdilla pessyt, joten jos siihen väliin oli jäänyt esim. suklaata (...yäk...) sen epäpuhtaudet vaikuttivat vielä. rintojenväli myös hikoilee, joten se tuottaa lisää bakteereja sekaan. lopetin sohvalla syömisen, katsoin vähän tarkemmin ruokatapojani ja pesin rintaliivejäni useammin, ja näpyt vähenivät.

...jestas, onneksi täällä saa olla anonyymi. häpeäisin muuten silmät päästäni.

• kiitoss

Piristit päivääni tuolla viestillä. :> No, sellaista sattuu. :)

• drella1

voi luoja mä kuolen nauruuuuuuuuuuuuuuuuuuuun! todellakin piristi päivän.

• aina valmis

Mulla on näppy enkä mä en pese koskaan rintsikoita ja syön tosi paljon herkkuja.

• Näppyinen

Hei,
      Minulla on kanssa rintojen välissä näppyjä, ovat juuri kohoumia ja osittain punoittaa ilkeästi. Puhdistan säännöllisesti rintojen välin ettei siellä ainakaan mitään muruja sun muuta safkaa ole:D eikä ole ollut. Jos jollain on neuvoa että mitä voisi tehdä niin kiitokset avusta, tää on kiusallista kun uimaankin pitäisi mennä..

• rauhanen

Johtuu ihan vain siitä että talirauhasia on rintojen välissä (kuten myös selässä) enemmän kuin muualla ihossa....

• cobainslover

mulla on rintojen välissä ollut jo jonkun aikaa semmosia ruskeita "kohoumia" ei ole maksaläikkiä koska minun ovat koholla, pitääkö mennä lääkäriin, mitä ne ovat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe