Osaisikohan joku neuvoa minua.. Minulla on ollut jo useamman vuoden ajan näppyjä rintojen välissä. Näpyt näkyvät "kohoumina", mutta eivät punoita. Kasvojeni ihossa ei ole juurikaan epäpuhtauksia. Rintojen välissä olevat näpyt eivät ole ilmeisesti finnejä eikä mustapäitäkään, mutta ovat kuitenkin joskus puristeltavissa. Joskus suihkun jälkeen niitä tosiaan voi puristella (tuskalla ja vaivalla) ja silloin näpyn sisältä tulee ns. nauhamaista valkoista "tavaraa". Olisiko kenelläkään vastaavanlaista kokemusta tai muuten vain neuvoja, mitä näpyille voisi tehdä.
näpyt rintojen välissä
7
7840
Vastaukset
- algier
hei!
itselläni oli myös yhteen aikaan tällaisia näppyjä, kunnes tajusin että ainakin minulla niihin oli yksinkertainen syy. söin paljon keksejä tms. ja söin usein sohvalla, ja paidankauluksesta tippui joskus muruja tms. rintaliivien ja ihon väliin. (yäk) ne jäivät tiukkaan otteeseen sinne jumiin ja hankasivat ja tuottivat epäpuhtauksia. rintaliivejäkään en hysteerisellä vauhdilla pessyt, joten jos siihen väliin oli jäänyt esim. suklaata (...yäk...) sen epäpuhtaudet vaikuttivat vielä. rintojenväli myös hikoilee, joten se tuottaa lisää bakteereja sekaan. lopetin sohvalla syömisen, katsoin vähän tarkemmin ruokatapojani ja pesin rintaliivejäni useammin, ja näpyt vähenivät.
...jestas, onneksi täällä saa olla anonyymi. häpeäisin muuten silmät päästäni.- kiitoss
Piristit päivääni tuolla viestillä. :> No, sellaista sattuu. :)
- drella1
voi luoja mä kuolen nauruuuuuuuuuuuuuuuuuuuun! todellakin piristi päivän.
- aina valmis
Mulla on näppy enkä mä en pese koskaan rintsikoita ja syön tosi paljon herkkuja.
- Näppyinen
Hei,
Minulla on kanssa rintojen välissä näppyjä, ovat juuri kohoumia ja osittain punoittaa ilkeästi. Puhdistan säännöllisesti rintojen välin ettei siellä ainakaan mitään muruja sun muuta safkaa ole:D eikä ole ollut. Jos jollain on neuvoa että mitä voisi tehdä niin kiitokset avusta, tää on kiusallista kun uimaankin pitäisi mennä.. - rauhanen
Johtuu ihan vain siitä että talirauhasia on rintojen välissä (kuten myös selässä) enemmän kuin muualla ihossa....
- cobainslover
mulla on rintojen välissä ollut jo jonkun aikaa semmosia ruskeita "kohoumia" ei ole maksaläikkiä koska minun ovat koholla, pitääkö mennä lääkäriin, mitä ne ovat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094