Kuivattu ananas

tosissaanharmittaa

Tykkään nauttia kuivattuja hedelmiä kohtuudella, kun niihin ei ole lisätty sokeria ollenkaan ja ovat hyviä kuidun lähteitä. Ainakin kuivatut luumut, kuivatut aprikoosit, kuivatut viikunat, kuivatut omenat ja päärynät. Tiedän niiden kaloritiedot, GI:n, sekä GL:n, joten niitä on helppo nauttia hyvällä omallatunnolla kohtuudella. Nyt on alkanut houkutella pitkästä aikaa kuivattu ananas. Siihenhän sokeria kuitenkin on yleensä lisätty, mutta ehkä sitäkin vähän voisi nauttia jos tietäisi sen GI:n tai vielä mielummin GL:n. Olen googletellut englanniksi ja Suomeksi vaikka kuinka paljon, mutta mitään tietoa kuivatun ananaksen GL:stä en ole löytänyt. En myöskään kuitutietoja, ne kiinnostaisivat myös.
Eli osaisiko joku kertoa kuivatun ananaksen kuitutiedot sekä GI:n ja GL:n? Todella hyötyisin tiedosta, kiitos : ))

7

2948

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Ootsie se Kuhnusarvio elikkäs Slughorn siitä Harry Potterista? Suapko pyytee nimmarin?

• kesäksikuntoilija

Moi! Oon laihduttaja ja kuntoakin yritän kohentaa kesään mennessä! Ois kiva viihtyä taas biitseillä bikineissä! Tsekkaa blogini kesaksikuntoon2009.blogspot.com ja kommentoi! Ananaksissa on yleensä lisätty sokeria melkoisen rutkasti!

• tosissaanvieläkin

Olenko jossain vaiheessa väittänyt noudattavani jotain "VHH-dieettiä?" en minä hiilareita pelkää vaan korkeita GI- ja GL-lukemia. Kyllä fineli on tuttu sivu minulle.

• VHH-osiosta
        tosissaanvieläkin kirjoitti:

Olenko jossain vaiheessa väittänyt noudattavani jotain "VHH-dieettiä?" en minä hiilareita pelkää vaan korkeita GI- ja GL-lukemia. Kyllä fineli on tuttu sivu minulle.

sitten ? Ei kuulu tänne.

• q
        VHH-osiosta kirjoitti:

sitten ? Ei kuulu tänne.

olkaa olemassa! kyllä!!

• dfghjklöäyuiopåtyuio
        q kirjoitti:

olkaa olemassa! kyllä!!

varsinkin nenässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43