Vesi kotkassa, mikä mättää?

vatsa sekaisin

Muutin jokin aika sitten Kotkaan. Siitä lähtien olen kärsinyt kohtuuttoman pahoista ilmavaivoista sekä ripulista. Edes yskiä ei uskalla kun samalla tulee lusikallinen sitä ihteään housuun.

En keksi muuta selitystä kuin vesi. Omituisen pahalle kraanavesi tosiaan maistuu. Kymijoestako se tulee?

14

2393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetettiin

ottamasta Kymijoesta muutamia vuosia sitten ja nyt se tulee Utista suodatettuna puhtaasta järvestä, joten vähän vaikea uskoa, että se johtuisi siitä, tietysti aina sitä looria tai jotain vähän laitetaan muuallakin kun Kotkassa, se estää pöpöjen syntymistä vesijohto verkostoon.
      Etenkään nyt talviaikana ei voisi uskoa pöpöjen olemassa oloon, kesällä herkemmin voi olla.

• sentään

alkaa juuri tuolleen,ja kohta huomaat olevan enemmän kotkalainen kun itse kotkalaiset,kohta huomaat unohtelevasi asioita,joten tervetuloa tänne täällä ei aina kaikki ole sitä mitä annetaan ymmärtää. sillä se on hypoteesiä.

• salaliittoko?

Vihjaatko, että Kotkassa lisätään veteen jotain salaista kemikaalia joka aiheuttaa epämääräisiä oireita niin ylä kuin alapäässäkin?

Kuka on tämän kauhistuksen takana? Illuminaatit? KGP? Supo?

• Siis viinan

Kotkan vesi on kaikissa makutesteissä jaa laatutesteissä todettu yhdeksi Suomen parhaista vesijohtovesistä.. Että aika kaukaisia muistoja sinulla jokivesiajoilta..

• takia heti

aletaan nekatiivisesti esiintymään ja tuodaan viinan juonnit ja kaikki esille? Oletko joku ongelmainen hörhö? Vastasin kysyjälle asiallisesti, että vedet tulee Kotkaan Utista.
        Ei ole mielenkiintoista ja hauskaa tuollainen käyttäytyminen vaikka sananvapaus onkin olemassa.
        Haukutko nyt minut pilleristiksi, holistiksi tai muuksi epämääräiseksi? Kiitos etukäteen!

• En kyllä sanoisi Kotkan veden maistuvan kovinkaan hyvälle, vaikka laatu voikin olla hyvä. Itse kun olen nyt tottunut juomaan kaivovettä niin kovin mielellään en porukoillakaan kaupungin vettä juo, ihan kauheeta kaivoveden jälkeen. Mut tietty kaikkeen tottuu, enpä itsekään aikaisemmin huomannut oikeastaan mitään ihmeellistä makua vesijohtovedessä kun kerrostalossa asuin. En kylläkään edes juo paljon vettä, mutta sen mitä juon niin mieluiten kaivosta ja on sitä paitsi mukavan kylmääkin.

• raapustelusi tasoa
        takia heti kirjoitti:

aletaan nekatiivisesti esiintymään ja tuodaan viinan juonnit ja kaikki esille? Oletko joku ongelmainen hörhö? Vastasin kysyjälle asiallisesti, että vedet tulee Kotkaan Utista.
        Ei ole mielenkiintoista ja hauskaa tuollainen käyttäytyminen vaikka sananvapaus onkin olemassa.
        Haukutko nyt minut pilleristiksi, holistiksi tai muuksi epämääräiseksi? Kiitos etukäteen!

apina. Käy koulusi loppuun.

• Anonyymi
        Henna.S kirjoitti:

En kyllä sanoisi Kotkan veden maistuvan kovinkaan hyvälle, vaikka laatu voikin olla hyvä. Itse kun olen nyt tottunut juomaan kaivovettä niin kovin mielellään en porukoillakaan kaupungin vettä juo, ihan kauheeta kaivoveden jälkeen. Mut tietty kaikkeen tottuu, enpä itsekään aikaisemmin huomannut oikeastaan mitään ihmeellistä makua vesijohtovedessä kun kerrostalossa asuin. En kylläkään edes juo paljon vettä, mutta sen mitä juon niin mieluiten kaivosta ja on sitä paitsi mukavan kylmääkin.

Mo Henna.S! Kysyn näin 15 vuotta myögemmin että olitko tuolla nimimerkillä joskus kissfm chatissa?

• sekakex kun näkee

Kun sinullekin selviää mitä tämän kaupungin .....tekevät.

Itse olen asunut ja työskennellyt täällä toistakymmentä vuotta ja hämmästellyt tätä touhua.

• olen työskennellyt

Kotkassa 38 vuotta ja sinä toistakymmentä vuotta ja näet epäkohtia kaupungin asioissa. Tyhmähän minä sitten ole kun en vakavempia asioita kait sitten ole ymmärtänyt huomata, eikö niin? Joku huomaa heti jua toinen ei koskaan, eiks niin.
        Ethän kitenkaankertonut, että mikä on pielessä, jos sanoo niin on myös perusteltava selkeästi.

• Anonyymi

Joko sait tiedon Kotkan vedestä?

• Anonyymi

Hovinsaarella sijaitsee ympäristökeskus. Mihin voit antaa pullon juomavettä tutkittavaksi. Vastauksen saat
      kirjallisena.

• Anonyymi

Nuorena kotkassa vesi oli kyl aivan mahtavan pahaa,siks nykyään juodaan mielummin mitävaan muuta kuin vettä🤯nykyään sitä laatukamaa,,,,

• Anonyymi

Kokeile jättää kalja pois(etenkin halpismerkit).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37