mikäs sivu tällainen on
Epätietoinen sinkku
12
818
Vastaukset
- tuolla ylhäällä
lukee:
"Yli kuuskymppisten oma palsta."- yhtään alle
vai mieluummin yli?
- Raspikurkku
yhtään alle kirjoitti:
vai mieluummin yli?
mielentila kuin mikään fyysinen ulottuuvus. Niin että jos siltä tuntuu niin palstalle vaan.
- täällä passin-
yhtään alle kirjoitti:
vai mieluummin yli?
tarkastusta, eikä muutakaan tarkistusta. :))
Eiköhän nuo ikäjakaumat liene suosituksia, kukin vierailee siinä kammarissa, jossa tykkää käydä, taikka vaikka kaikissa. - yhtään alle
Raspikurkku kirjoitti:
mielentila kuin mikään fyysinen ulottuuvus. Niin että jos siltä tuntuu niin palstalle vaan.
sinullakin näkyi polvihousut olevan jalassas, joten olet varmasti nuorekas:))) Mie laitan mekon päälle ja tulen sitten, nukke kainalossa:))
- yhtään alle
täällä passin- kirjoitti:
tarkastusta, eikä muutakaan tarkistusta. :))
Eiköhän nuo ikäjakaumat liene suosituksia, kukin vierailee siinä kammarissa, jossa tykkää käydä, taikka vaikka kaikissa.passissa niin huono kuva, ettei sitä mielellään näytä kenellekään:))
- Raspikurkku
yhtään alle kirjoitti:
sinullakin näkyi polvihousut olevan jalassas, joten olet varmasti nuorekas:))) Mie laitan mekon päälle ja tulen sitten, nukke kainalossa:))
Asenne alkaa olla kohdallaan ! Näenpä sieluni silmillä tällaisen porukan nukkeineen, puuhevosineen, pikku pyörineen kirmailemassa pihapiirissä. Oikein hyvää tekee sydämessä pelkkä ajatuskin :-) .
- virallisilla
yhtään alle kirjoitti:
passissa niin huono kuva, ettei sitä mielellään näytä kenellekään:))
kuvaajilla lienee jokin ihme suodin kamerassaan, kun ainakaan minusta ei ole yhtään virallista kuvaa, joka minun kauneuttani toisi ollenkaan esille. :)))
- yhtään alle
Raspikurkku kirjoitti:
Asenne alkaa olla kohdallaan ! Näenpä sieluni silmillä tällaisen porukan nukkeineen, puuhevosineen, pikku pyörineen kirmailemassa pihapiirissä. Oikein hyvää tekee sydämessä pelkkä ajatuskin :-) .
jotakin kivaa, nyt miun pitää mennä nukkumaan, kun kellokin on jo niin paljon:)
Hyvää yötä! - luonnostaan
virallisilla kirjoitti:
kuvaajilla lienee jokin ihme suodin kamerassaan, kun ainakaan minusta ei ole yhtään virallista kuvaa, joka minun kauneuttani toisi ollenkaan esille. :)))
on paras tae pitkälle iälle. Joka päivä tahtoo
vähään lapsettaa. Tekkee mieli vaan ei muista mitä.
Ja sitten kun sitä sais niin ei pysty. - "Reetta"
luonnostaan kirjoitti:
on paras tae pitkälle iälle. Joka päivä tahtoo
vähään lapsettaa. Tekkee mieli vaan ei muista mitä.
Ja sitten kun sitä sais niin ei pysty...et muka muista;))? Heti muistit, ku oikee muistelit. -Mikäs se nyt olikaan, mitä piti tehä?;))
- Fridanna
Raspikurkku kirjoitti:
Minä sain lahjaksi oikein pehmoisen pupujussin, jota nyt mustasukkaisesti varjelen lapsenlapsenlapselta:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929