tutaa Lappenrannan teknilliseen yliopistoon, mutta minua mietityttää sellainen asia, että kuinka hyvin näin taantuman aikaan tuta di:lle enää löytyy töitä... Eli kannattaako minun lähteä opiskelemaan Lappeenrantaan tutaa vai ei... Entä kuinka hyvin sitten löytyy töitä geomatiikan di:lle...
Ajattelin mennä
3
852
Vastaukset
- luulen vain
Todennäköisesti tämäkin lama on loppunut, ennen kuin sinä poistut DI:n paperit kädessä sieltä LTY:ltä . Jos se taas jatkuu sinnekin asti, niin on jokseenkin yhdentekevää, mitä olet opiskellut, töitä ei ole kenellekään.
- tekn.yo.
Ihan turhaa mietit tämän hetkisen laman tai minkään muunkaan vaikutusta sinne 5 vuoden päähän, jolloin ehkä valmistut. Yleisesti sanoisin että teknisestä yliopistosta valmistunut työllistyy hyvin, ja hommia löytyy joka puolelta maailmaa.
- teille.
tekn.yo. kirjoitti:
Ihan turhaa mietit tämän hetkisen laman tai minkään muunkaan vaikutusta sinne 5 vuoden päähän, jolloin ehkä valmistut. Yleisesti sanoisin että teknisestä yliopistosta valmistunut työllistyy hyvin, ja hommia löytyy joka puolelta maailmaa.
Nyt sitten vaan hakupaperit menemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296