skorpparinainen ja leijonamies

kuinka on?

kuinka hyvin sopivat skorpioninaine ja leijona mies.oen tavannut tämän naisen ja aika nopesti on alkanut luottamaan minuun vaan hän ei oikein uskalla soittaa minulle.missä vika?

8

1160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkhh

mitä tarkoitat että ei uskalla soittaa sinulle?

• cecelia

jos se ei vaan oo tottunut soittelemaan. Kai te muuten ootte yhteyksissä? eikai sitä suhteen tasoa puheluiden perusteella määritellä...

• olla kivaa

kyllä se nyt jaksaa vaistailla ja ehkä tästä saa jonkunlaisen suhteen aikaseks.oliko skorpioni tulimerkki vai millanen se on?

• cecelia
        olla kivaa kirjoitti:

kyllä se nyt jaksaa vaistailla ja ehkä tästä saa jonkunlaisen suhteen aikaseks.oliko skorpioni tulimerkki vai millanen se on?

on tulimerkki. Siinä onkin kaks vahvaa vastakkain, leijona ja skorpioni, mutta ei se välttämättä huonoa ennusta, siitä voi myös syntyä jotain aitoa :) Aika näyttää, kuten kaikissa suhteissa, miten käy. Kunhan muistat huomioida skorpionia ja osoittaa kuinka tärkeä hän on sinulle, unohtamatta antaa sitä omaa tilaakin.

• O_o'
        cecelia kirjoitti:

on tulimerkki. Siinä onkin kaks vahvaa vastakkain, leijona ja skorpioni, mutta ei se välttämättä huonoa ennusta, siitä voi myös syntyä jotain aitoa :) Aika näyttää, kuten kaikissa suhteissa, miten käy. Kunhan muistat huomioida skorpionia ja osoittaa kuinka tärkeä hän on sinulle, unohtamatta antaa sitä omaa tilaakin.

Itse skorpionina olen jellonien kanssa paremmin ystävä.. Mutta muistetaan että skopu on vesimerkki ja jellona tulimerkki, eipä oikein ole missään povattu hyvää onnea näiden elementtien keskenäisille suhteille..

• kokemuksen äänellä
        O_o' kirjoitti:

Itse skorpionina olen jellonien kanssa paremmin ystävä.. Mutta muistetaan että skopu on vesimerkki ja jellona tulimerkki, eipä oikein ole missään povattu hyvää onnea näiden elementtien keskenäisille suhteille..

rakkauselämä toimii, mutta muuten paljon taisteluntahtoa, molemmat
        erittäin voimakkaita persoonia.

• vaivautua

Tästä suhteesta yrittämään mitään.Ensiksikään skopu ei aidosti halua eikä pysty välittämään leijonasta,sanon tämän kokemuksesta.Ovat täysin sopimattomia keskenään.Yhteiselo tulee olemaan väliin pilvissä,sitten taas ryömitään suorastaan viemäreissä.Leijona ei pysty tasapainoiseen suhteesee,osaa kyllä näytellä pitkään skopun parhaaksi.6 vuotta ja viimeiset 2v.ajeltiin jatkuvaa vuoristorataa, joka meinäs viedä terveyden.Katsele skorppioni mieluummin rapua,kaurista,neitsyttä tai toista skorppionia(miesystäväni on skopu,enkä vaihda)Tsemppiä!

• skorp76

Kyllä tämä yhditelmä toimii, omaa tilaa ja hellyytä löytyy.Itse skorpparinainen ja jo yli 10 vuotta leijonamiehen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4644
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3785
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2474
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2201
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2054
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1858
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1517
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1391
    Aihe