en tiedä kuinka vanhaksi pitää elää että löytäisin itseäni arvostavan rehellisen juomisongelmattoman miehen joka rakastaisi minua muustakin syystä että hyysään ja olen aina valmis auttamaan kaikissa ongelmissa. minulla on heikkoitsetunto mutta olen kuitenkin opiskellut monta tutkintoa hoitoalata enkä itse ole juomisongelmainen mutta vedän heitä näitä ongelmatapauksia puoleeni magneetintavoin.uskon yhä uudelleen että suuri rakkauteni Jumalaan antaa minulle voimaa tehdä tätä ikäänkuin vapaaehtoistyönä, jota teen kyllä muutoinkin, siis vapaaehtoityötä heikompiosaisten auttamiseksi.mutta yksityielämässä toivoisin voivani joskus olla miehen kanssa toimivassa suhteessa ja siten että myös älyllisesti keskustelumme taso tuo mielenkiintoa suhteeseen. kemiaa toimivassa suhteessa täytyy olla toki paljon mutta kaikistatärkein siinä on pyyteetön rakkaus ja toisen ihmisen kunnioittaminen. se on syvää, aitoa rakkautta josta saa voimaa elää tätä elämää ja tehdä hyvää myös toisten auttamiseksi.
kaski-ikäisen naisen ajatuksia
kalat-nainen
4
1115
Vastaukset
- ihme
ikä on kaski-ikä. Ei kai sulla mitään pyromaani piirteitä? Ei suinkaan keskitalvella kaskenpoltto onnistu?
- tietää
viisas tietää ja tyhmän ei tarvitse tietääkoon.
- vaikee sanoo
En tiedä mistä se johtuu mutta sama täällä. Monta suhdetta takana ja sama kuvio: mies on renttu ja täysin autettava. Hetken jaksaa ja jaksaa toivoa muutosta parempaa (mitä ei koskaan tietenkään tapahdu).Ja miksi sitten on rentun kanssa; ns. normaalit miehet eivät ole kiinnostuneita!!!
Musta tuntuu että "normaaleille ja ongelmattomille" miehille ei herkkä ja auttavainen kala maistu, vaan ne saavat kiksejä räiskyvistä ja vaikeista naisista... En ole varma mutta tähän mä nyt tällä hetkellä uskon.
*huokaus*
kAski-ikäinen kalanainen ;) - sama juttu
mullakin 3 miestä olen paaponut rakastanut hyyssännyt nyt keski-ikäinen just jätetty yksinäinen odotellen ehkä paremman toivossa.liian kiltti luonne ehkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194