Millä..

tavalla..

Härkä kokee ihastumisen tai rakastumisen??
eli miten rekoivat sillä hetkellä?

olen tavannut härkämiehen ja on mukavan ja kiinnostuneen tuntoinen,mutta juttelee vaan arkipäiväsiä asioita??

eli koska alkaa kunnon teerenpeli:)

4

1219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guhoo

otappa nyt noistaki selvää. Itse olen jo luovuttanut kun ei ollut muutakun paikallaan polkemista.. välillä viestittelee,messengerissä kovin hiljainen mutta sitten kun samoihin kinkereihin satutaan ja huone on täynnä muitakin hemaisevia kaunottaria niin aina kaverit huomaavat hänen tuijottavan juuri minua. seuraavan tekemisiäni. pyrkii lähelle. härkä vielä kovin nuori, alle 20. vähän ujohko ja hyvin hidas mutta varma.

• vain

valalla vakituinen on jo olemassa,näin se on.

• salaperäinen..

hän kyllä on,eikä ole varattu,mutta kiinnostaa vain nämä horoskoopit ,itse olen rapu-tyttö

• paljon odottaa

Ei alkaa koskaan. Ottaa sua vain kun itse haluaa ja sopii hänen aikatauluunsa. Pian huomaat olet paljon yksin ja odottelet... Et ossa oikeen enää tarttua mihinkään toimeksi.. Olet vain ihmeissäsi mikä toi mies on, kun kehtaa tehdä näin.. Varsinkin jos hänellä lapsia hän häviää aina, ja saat hänet sitten sunnutai-ilta tai perjantai ennekuin lapset hakee... Ja vuosia menee kun esittelee lapsensa sulle ja hyväksyy sut.. Yleensä lopettaa suhteen kun menee liian vaikeeksi ja sanoo ei me ikinä ollakkaa seurusteltu jne....Eli kun alkaat vaatii enempi kun sen hänen halunsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5374
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4607
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2641
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1998
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1337
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1256
    Aihe