Härkä kokee ihastumisen tai rakastumisen??
eli miten rekoivat sillä hetkellä?
olen tavannut härkämiehen ja on mukavan ja kiinnostuneen tuntoinen,mutta juttelee vaan arkipäiväsiä asioita??
eli koska alkaa kunnon teerenpeli:)
Millä..
4
1194
Vastaukset
- guhoo
otappa nyt noistaki selvää. Itse olen jo luovuttanut kun ei ollut muutakun paikallaan polkemista.. välillä viestittelee,messengerissä kovin hiljainen mutta sitten kun samoihin kinkereihin satutaan ja huone on täynnä muitakin hemaisevia kaunottaria niin aina kaverit huomaavat hänen tuijottavan juuri minua. seuraavan tekemisiäni. pyrkii lähelle. härkä vielä kovin nuori, alle 20. vähän ujohko ja hyvin hidas mutta varma.
- vain
valalla vakituinen on jo olemassa,näin se on.
- salaperäinen..
hän kyllä on,eikä ole varattu,mutta kiinnostaa vain nämä horoskoopit ,itse olen rapu-tyttö
- paljon odottaa
Ei alkaa koskaan. Ottaa sua vain kun itse haluaa ja sopii hänen aikatauluunsa. Pian huomaat olet paljon yksin ja odottelet... Et ossa oikeen enää tarttua mihinkään toimeksi.. Olet vain ihmeissäsi mikä toi mies on, kun kehtaa tehdä näin.. Varsinkin jos hänellä lapsia hän häviää aina, ja saat hänet sitten sunnutai-ilta tai perjantai ennekuin lapset hakee... Ja vuosia menee kun esittelee lapsensa sulle ja hyväksyy sut.. Yleensä lopettaa suhteen kun menee liian vaikeeksi ja sanoo ei me ikinä ollakkaa seurusteltu jne....Eli kun alkaat vaatii enempi kun sen hänen halunsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707