Rahanvaihto Eilatissa

heebio

Oletteko Eilatin kävijät vaihtaneet Shekeleitä jo suomessa vai vasta paikanpäällä Eilatissa?

Olen antanut kertoa itselleni, että Eilatissa rahanvaihto onnistuisi parempaan kurssiin?

9

2153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......x.

Joo Eilatissa vaihtamalla saa kyllä parhaan kurssin, mutta en jaksa lomalla sitten vaivautua joten vaihdoin forexissa.

• paras kurssi?

Yleensä parhaan kurssin saa nostamalla kohteessa isomman summan seinästä = automaatista.

• otto-nurin
        paras kurssi? kirjoitti:

Yleensä parhaan kurssin saa nostamalla kohteessa isomman summan seinästä = automaatista.

Onko siellä seiniä ollenkaan. Hamas ainakin aikoo pommittaa ne nurin Eilatin kaistaleella. Harmi jos menee hyvät Otto-anto-automaatit.

• on se
        otto-nurin kirjoitti:

Onko siellä seiniä ollenkaan. Hamas ainakin aikoo pommittaa ne nurin Eilatin kaistaleella. Harmi jos menee hyvät Otto-anto-automaatit.

On se kumma asia ,kun jotkut ei osaa kirjoittaa asiallisia kirjoituksia näille sivuille.Tuottaako nautintoa vai mitä kirjoittaa milloin mitäkin näille sivuille. Mun tietääkseni nää sivut on matkailukeskustelua varten ei "sota-asioita" varten. Anna toisten rauhassa matkustaa ja mene peilin eteen pelottelemaan itseäsi

• hyvin vastasit
        on se kirjoitti:

On se kumma asia ,kun jotkut ei osaa kirjoittaa asiallisia kirjoituksia näille sivuille.Tuottaako nautintoa vai mitä kirjoittaa milloin mitäkin näille sivuille. Mun tietääkseni nää sivut on matkailukeskustelua varten ei "sota-asioita" varten. Anna toisten rauhassa matkustaa ja mene peilin eteen pelottelemaan itseäsi

Et olisi paremmin asiaa voinut ilmaista: mene peilin eteen pelottelemaan itseäsi!!! Jos haluaa keskustella sodasta ja vaikuttaa asioihin oikeasti, niin pitää mennä ihan muualle kommentoimaan. Ei tuollaiset jutut tänne kuulu!

• etkös tiedä, häh
        otto-nurin kirjoitti:

ettei hamasin rakettien kantomatka ole edes Eilatiin asti!!! DingDong!!!!!!!!!!

• jeahh

käykö jossakin eilatin kaupoissa eurot? vai pitääkö/kannattaako kaikki eurot vaihtaa sekeleihin`?

• vaihdoin

lentokentältä jo Suomessa. Tilasin valmiiksi valuutan etukäteen. Eilatissa vaihdoin jäätelöauton tapaisesta autosta keskustassa ja kurssi oli hivenen parempi kuin Suomessa. Jonakin päivänä auto oli suljettu, mutta en muista mikä viikonpäivä. Olin viime lokakuussa siellä.

• vaihdan...........

Eilatin rantakadulla "jäätelöauton näköisessä" vaihtopisteessä homma lienee kannattavin. Taitaa olla sapattina (pe-illasta launaihin asti suljettu). Toki hotellillakin voi vaihtaa valuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2899
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1990
    Aihe