heipptirallaaa minkäs horoskoopin edustaja soppii parhaite rapun elämää???
ihte oon rapu misukka.
tsau
3
787
Vastaukset
- ku se horo
merkki ei yksin kerro.moni asia vaikuttaa ihmiseen.mene ja tutustu ite,kato sopiiko sulle.
- ravulle oikee horo
no ravulle kelpaa jellona ,se kun on rauhallinen ja kilttejäkin ne on ja ainasia voittajia.jatka etsimistä.ehkä jonain päivänä löydät sellaisen.
- Ailemayu
ravulle oikee horo kirjoitti:
no ravulle kelpaa jellona ,se kun on rauhallinen ja kilttejäkin ne on ja ainasia voittajia.jatka etsimistä.ehkä jonain päivänä löydät sellaisen.
Kirjojen mukaan ravulle sopivat parhaiten
Vesi = Rapu, Kalat, Skorpioni
tai
Maa = Härkät, Neitsyt, Kauris
Mutta itse olen ollut pisimpään Jousimiehen ja Leijonan kanssa, eikä hyviin ystäviini kuulu yksikään ylläolevista merkeistä.
Kannattaa itse mennä ottamaan selvää. Myös ihmisen persoonallisuus itsessään vaikuttaa, ei se merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174