Eli painoa pitää saada vielä pois, mutta kun napostuttaa... Kokoajan tekee mieli syödä jotain. Ja ongelma on tämä:olen allerginen hedelmille ja kasviksille ja juureksille!! Eli jos jotakin terveellistä pitäisi napostella, niin vaihtoehdot on vähissä. Salaatti, kurkku, vesimeloni. Näitä pystyn syömään, tomaattia vähän, juureksia ei mitään kypsentämättömänä, marjoja syön mitä olen itse kerännyt. Keitetyt porkkanat ei maistu miltään.. Antakaa jotakin kevyitä vinkkejä!! Vauvojen 4kk hedelmäsoseita olen syönyt....
Mitä vaihtoehtoja??
Allergikko
3
663
Vastaukset
- minä vain
Keitettyjä/höyrystettyjä kasviksia voi myös maustaa, niin niihin tulee makua...
- ++++
Vähähiilihydraattista ruokavaliota.
- Elisamaarit
Et voi napostella mitään, koska naposteltavissa on hiilihydraatteja. Sokeri on hiilari ja perunalastut ja pähkinät on hiilihydraattipitoisia kanssa. Osta Pirkan sokeritonta salmiakkia tai erilaisia pastilleja. Tärkeää on kanssa, että syöt riittävän usein mahan täyteen, niin ei tee mieli napostella. Kun syöt kunnolla etkä napostele, on vähähiilihydraattinen ruokavalio jees. Mutta massu täyteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236