Saanko jatkettua outlookissa minulle töihin tulleita sähköposteja eteenpäin esim. omaan luukku.comiin.
niin että se lähettäisi ainakun outlookiin tulee uusi s-posti niin se lähettäisi sen myös luukku.comiin?
Mailien lähettäminen eteenpäin.
3
534
Vastaukset
- kdqwokd eok oqo
mistähän se sinne outlookiin hakee..?
Ei sinne "vaan tule" postia, vaan siihen tarvitaan jokin toimiva sähköpostiosoite/laatikko ja ne postit haetaan outlookilla...
:) - Olla sallittua
Tuollaista automatiikkaahan käyttää Outlook-virukset.
Itse voit kyllä lähettää postit eteepäin, mutta mitä tykkää työnantaja, jos työkirjeetkin lähtee muualle?
Jos postisi on luettavissa myös webmailina niin käytä kotona sitä tai yritä tehdä uudelleenohjaus siihen.
Ennen muinoin oli webmaileissa myös noutopalveluita toisista posteista - mail.
Saat tehdä mitä itse haluat sillä sähköpostilla ehdoilla että,
asia ei koske työpaikan asioita kuten henkilöstö / teknisiä / myynti jne .
Sait jatketun mail. postituksen ja olet ketjussa kolmas osapuoli silloin se voinee olla kahden ensinmäisen osapuolen välillä henkilökohtainen ( mutta kuten jo tuli esille niin jokaisella on oikeus päätää yksityis mail. saadusta mail. käytöstä ) X - A - B .
X uskoi asian A.lle mail. postituksen joka on tarkoitettu salassapidettäväksi mutta jostain syystä B.sai postituksen A.n jatkamana .
A.n lisäys tekstiin näkyy yläpuolella mikä on helposti huomattavissa mitenkään lisäystä ei pysty tekemään tekstiin ja siten muutaa tekstiä jonka X oli kirjoittanut .
B.siis sai salassapidetävää tietoutta A.lta joten B jos on tietoinen salassapidettävyyden ehdosta joutuu tuhoamaan viestin jota hänellä ei ollut oikeutta tietää ( eli tiedon leviäminen sattaisi vahingoitaa X.henkilöä ) .
Riippuu tiedon laadusta ja tietoisuudesta saada käyttää tietoa hyväksi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306