No niin nyt 2 auton tallin hinta perällä varasto mitä on maksanut kun itse olette tehneet?
2 auton tallin hinnat kehiin?
7
3179
Vastaukset
- tarlaakso
kesällä 30 neliön kahden auton tallin hintaan 350e:a.Kaikki tarvikkeet oli kierrätys tavaraa,mutta kuitenkin melkein uutta vastaavaa.
- Miten 30
neliöön mahtuu kaksi autoa? Siis siten, että kaikista ovista pääsee ulos, kun vieressä on toinen auto, jonka kaikista ovista on myös päässyt ulos.
- kierrätystavaraa?
ihanan halpa toi sun talli :)
- maksoit sitten
rakennusluvastasi?
- lämmintä
-rak.lupa. vastaava suunnitelmat ym. byrokratia 1500eur
-maatyöt kaivuri 400eur, sorat yms. 800eur
-pohjat, eristeet, raudat, salaojat, lattialämmityskaapeli yms. 2500
-runko eristeet(150mm seinä, 350 yläp.) ulkoverhous tuulensuoja kyprokit 4000eur
-tuolit 1000eur
-sähkötarv. 500eur
-ilman vaihto, painovoimainen kanavapuhallin 200eur
-ikkunat 1500eur
-käyntiovi 300eur, pariovi 2.5mx2.7m 1kpl , itse tehty 300eur
-pellit rännit 1500eur
-maalit ja pientarvikkeet 500eur
yhteensä 15000eur->230eur/neliö. kaikki mahdollinen itte tehtynä ja talkoilla.- henry
Viimesyksynä tein tallin, n.8x9m.
kahdelle autolle,kaksi varastoa.
noin 17 000 euroa.
työpalkkoja vain lattia liipparille.
- rakentanut
Itse rakensin kahden auton tallin n.4v
sitten. 10*7m 2 nosto-ovea 1pikkuovi
5ikkunaa 1*1m.Villat seinissä sisäpintana
gyproclevy. betonilaatalla lattiassa ei eristettä.
Kaikki itse tehtynä. aika tarkkaan 10 000€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738