Ystävänpäivänä syntyneet!!

Mimmula

Tänne vaan kaikki ystävänpäivänä syntyneet!! Millaisia ootte suhteessa, miten saatte hoidettua suhteiden ongelmakiemurat? Ootteko kaikki yhtä epävarmoja kaikesta mutta silti älyttömän päättäväisiä??
Oon siis 14.2 syntyny nainen

7

2526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhden

miehen,joka on syntynyt 14.2. ja on sitoutumiskammoinen,mutta muuten ihmisenä tosi mukava ja johon voisi vaikka rakastua. Tunteistaan ei puhu,mutta käytös paljastaa,ettei ihan "kylmäkallekaan" ole.

• tuutuu

jaah, minä olen syntynyt ystävänpäivänä, mutta en nyt oikein tiedä noista suhdekiemuroista. En ole mielestäni nykyisin kovinkaan epävarma, mutta ihmettelen kyllä aina toisinaan, miksi mieheni on valinnut minut... Ja olen aika etäinen usein, mieheni kaipaa enemmän läheisyyttä ja läsnäoloa. Vietän paljon aikaa omissa ajatuksissani ja riitatilanteet kääntyvät usein sellaiseksi, että pohdin miehelle ääneen hänen persoonansa piirteitä. Miehen mielestä käännän hänen lausumansa aina häntä vastaan kun olen melko analyyttinen.

• Vesimies/aspina

Olen syntynyt 14.2 ja aviomieheni on syntynyt 11.2..olemme molemmat vesimiehiä ja vieläpä kiinalainen horoskopin mukaan Olemme molemmat myös apinoita. Mutta olen nouseva jousimies ja Mieheni on nouseva skorpioni. Mieheni on luonteeltaan rauhallinen,auttavainen,ei ole riidanhaluinen. Minä taas olen temperamenttinen, Mieheni samankaltainen kuin mulla ,mutta olen enemmän temperamenttinen.Yhteiselämämme on ollut 21 v ajan ja mennyt hyvin.Olemme naimisissa 12.v. Meillä ei ole lapsia,muttei haittanut mitään..Mieheni on hyväksynyt asian jo yli 18 v sitten kun emme voi saada lapsen,mutta ei voi saada kaiken,mitä haluaa...Ok! Olemme liikkuvaisia ja emme viihtyneet olla kotona. Olemme seikkailuhaluisia ja liikkuvaisia.

• Anonyymi

Mulla on nimipäivä 11.2 ja syntymäpäivä 14.2

• 14.2

täälläkin yksi ystävänpäivänä syntynyt . tunnistan muiden teksteistä itsellenikin tyypillisiä piirteitä.. Tempperamenttinen, analyyttinen ja joskus epävarmakin.. Olen hyvin ihmisrakas ja suhteessa on hyvä että toinen puoliskoni onn rauhallinen eikä riidanhaluinen sillä itselläni saattaisi usein mennä hieman yli.. onneksi kyllä osaan myös pyytää anteeksi ja myöntää virheeni

• jk

täälläkin on saman päiv änä syntyneitä

• Anonyymi

meille odotetaan sukuun tänään pikkuista poikaa, jos vaikka valentiini tulis nimeksi JÄNNITYS TIIVISTYY.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3236
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      398
      2284
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1961
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1854
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1528
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1251
    Aihe